اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

حماسه 9 دی چهره مردمی نظام را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: خلق حماسه 9 دی از سوی مردم مجاهد و سلحشور ایران سبب شد تا چهره مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران ظهور و بروزی حقیقی پیدا کند.

حماسه 9 دی چهره مردمی نظام را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری در جلسه تشریح برنامه‌های حماسه 9 دی در اردبیل اظهار داشت: در 9 دی ملت ایران با عزمی راسخ‌تر و اتحادی چندین برابری با تکیه بر اصول و ارزش‌های دینی و مکتبی توانستند جمهوریت و اسلامیت نظام را پایه‌ای استوار و مستحکم ببخشند تا در یک حرکت ماندگار شاهد آن باشیم تا دشمنان بیش از گذشته در سرگردانی و حیرت به سر ببرند.

وی با بیان اینکه در فتنه سال 88 دشمنان قسم خورده این انقلاب سعی کردند تا با همراهی برخی افراد کوردل داخلی به حیثیت و اعتبار این نظام خدشه وارد کنند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در سه دهه اخیر مدلی از حکومت‌داری را ارائه کرده است که در آن مردم نقش اساسی و محوری را ایفا می‌کنند.

اکبری در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در 9 دی سال 88 این چهره نظام اسلامی به منصه ظهور رسید به طوری که ملت بصیر و آگاه ایران با تبعیت بی‌چون و چرا از رهبری معظم انقلاب توانستند بر تمام شیطنت‌ها و تهدیدات خط بطلانی بکشند.

این مسئول یوم‌الله 9 دی را روز حقیقی در نمایش بصیرت و میثاق امت مسلمان با ولایت فقیه توصیف کرد و افزود: در این روز تجلی اقتدار ملی به نمایش گذاشته شده و نقطه عطفی در تاریخ افتخارات این ملت به یادگار مانده چرا که مردم ما در سه دهه گذشته با تکیه بر دو عنصر هوشیاری و بصیرت و ولایت‌مداری توانستند خط سیر دشمن را نابود کرده و یا آن را به انحراف واقعی بکشانند.

وی در ادامه اضافه کرد: در 9 دی مردم ایران حرکتی بی‌نظیر را در حمایت از اصالت انقلاب و مبانی ارزشی آن به نمایش گذاشتند که کمتر کسی احساس می‌کرد این حرکت نمود و حقیقتی واقعی پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل بیان کرد: ‌در شهرستان اردبیل نیز همچون سراسر کشور در پاسداشت 9 دی ماه برنامه‌های مختلفی از جمله همایش بزرگ بصیرت در حسینیه ثارالله سپاه استان برگزار می‌شود و شاهد تبیین فلسفه و حقیقت شکل‌گیری حماسه 9 دی می‌باشیم.

اکبری در ادامه یادآور شد: امروز ملت ایران در آستانه یک آزمون سرنوشت‌ساز دیگر قرار دارند و آن حضور بی‌بدیل مردم در انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه‌ای پرشورتر از سال 88 است تا بار دیگر کمر دشمنان شکسته شده و استکبار جهانی در چنبره قدرت مادی خود گرفتار آید.

وی گفت: در 9 دی مردم ایران در جای جای این کشور ثابت کردند که پیرو خط سرخ شهادت و مکتب اباعبدالله‌الحسین (ع) هستند که در اوج اخلاص و مظلومیت سعی کرد کرامت و عزت امت اسلامی را حفظ کند.

انتهای پیام/62006/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول