اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

حماسه 9 دی آمریکا را بی‌آبرو کرد / پاسداشت 9 دی به شکل مردمی

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در یوم‌الله 9 دی سال 88 ملت ایران استکبار جهانی به ویژه در راس آن آمریکا را بی‌آبرو کرده و بار دیگر پرده از چهره پلید این نظام افیونی کشیدند.

حماسه 9 دی آمریکا را بی‌آبرو کرد / پاسداشت 9 دی به شکل مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های یوم‌الله 9 دی در اردبیل اظهار داشت: در این روز ملت ایران بعد از ماه‌ها فتنه‌گری استکبار جهانی و دست‌نشانده‌های داخلی آنها در یک خیز عظیم تو دهنی بزرگی را به فتنه‌گران و ایادی آنها وارد کردند تا برای همیشه بدانند در این کشور نفاق و فتنه جایی ندارد.

وی با بیان اینکه حقیقتاً در این روز مردم ایران برای همیشه بساط فتنه‌گران علیه انقلاب اسلامی را برچیدند، خاطرنشان کرد: سرمایه عظیمی که در 9 دی تولید شد همان اعتقاد مردم به مبانی نظام، بصیرت‌افزایی و ولایت‌مداری بود که به معنای حقیقی تجلی پیدا کرد و یک استواری واقعی را به این نظام تزریق کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به هنجارشکنی فتنه‌گران داخلی و ایادی فتنه‌گران خارجی و ایادی مزدور صفت آنها در داخل کشور اشاره کرد و یادآور شد: مردم ایران هرگز اهانت به ساحت مقدس امام حسین (ع) و ابوالفضل‌ العباس (ع) را برنتافتند و در یک اقدام شایسته و خروش واقعی دشمنان را به یاس و گوشه‌نشینی وادار کردند تا همه دنیا بداند که شناسنامه و اصالت انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورایی و مکتب حسینی است.

نظر‌پور گفت: ملت ایران در 9 دی ابراز عمیق وفاداری خود را به انقلاب و ارزش‌های آن نشان دادند و ثابت کردند که بعد از سه دهه قوی‌دل شد‌ه‌اند.

وی اساس حرکت جریان فتنه را شکستن خط ولایت در کشور و حمله کردن به عمود اصلی خیمه نظام یعنی ولایت اعلام کرد و بیان داشت: بصیرت مردم که جلوه‌ای از آن در 9 دی تجلی یافت، کاری کرد تا برای همیشه جریان فتنه در انزوا قرار گرفته و دست از شعارهای فریبنده خود بردارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به پیامدهای حماسه بی‌نظیر 9 دی در عرصه داخلی و بین‌المللی اشاره کرد و افزود: بعد از این حماسه عظیم تمام رسانه‌های بیگانه به شکوه و شوکت مردم ایران اعتراف کردند و اعلام داشتند که هرگز این نظام با این پشتوانه عظیم رو به زوال و اضمحلال نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نظر‌پور در پایان سخنان خود تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی در یوم‌الله 9 دی در مناطق مختلف استان در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود که با دعوت از اساتید کشوری سعی شده ابعاد جدیدی از این حماسه بازگو شده و بهتر از گذشته تبیین شود.

انتهای پیام/62001/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول