اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه خواستار شد

جمع‌آوری دفاتر حمل‌ونقل بار در حاشیه کمربندی ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه خواستار جمع‌آوری دفاتر حمل و نقل بار حاشیه کمربندی ارومیه شد.

جمع‌آوری دفاتر حمل‌ونقل بار در حاشیه کمربندی ارومیه

محمد حضرت‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: وجود دفاتر حمل و نقل بار در اطراف کمربندی ارومیه معضلی است که گریبان‌گیر مردم و رانندگان شده است.

وی افزود: مسیر مقابل این دفاتر به‌دلیل ازدحام خودروهای سنگین در برابر آن‌ها دچار مشکلات فراوانی است که یکی از آن‌ها ایجاد ترافیک سنگین در ساعات مختلف روز و تردد سخت وسائط نقلیه است.

شهردار ارومیه با اشاره به لزوم تعیین مکانی مناسب برای ساماندهی دفاتر حمل و نقل بار در این شهر، گفت: دفاتری که با کالا سر و کار دارند و در آینده مشکلی برای ترافیک شهر ایجاد خواهند کرد باید هر چه سریع‌تر از داخل و حومه شهر جمع‌آوری و به محلی دیگر انتقال داده شوند.

حضرت‌پور نبود قانون مناسب برای برخورد با چنین تخلفاتی را یکی از مشکلات برشمرد و عنوان کرد: قانونی که برای مبارزه با تخلفاتی نظیر ایجاد دفاتر در اماکن غیرمجاز وجود دارد در مورد حاشیه شهر و نقاط دارای ترافیک تفاوتی قائل نشده و این امر سبب نداشتن ظرفیت مناسب برای برخورد با این دفاتر می‌شود.

وی اقدام برای برخورد با چنین دفاتری را خارج از وظایف شهرداری دانست و متذکر شد: سازمان‌هایی نظیر اداره راه و شهرسازی و حمل و نقل باید در این زمینه تصمیماتی بگیرند تا به این ترتیب شاهد بهبود شرایط ترافیک و رفت‌و‌آمد شهروندان باشیم.

شهردار ارومیه اذعان داشت: ایجاد مکانی برای استقرار این دفاتر از درخواست‌های شهرداری است که باید توسط ادارات مرتبط انجام شود.

 انتهای پیام/61003/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول