اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری مشهد:

پروانه فعالیت حمل و نقل بار درون‌شهری در مشهد صادر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد از صدور پروانه اشتغال و فعالیت حمل و نقل بار درون‌شهری در مشهد خبر داد.

پروانه فعالیت حمل و نقل بار درون‌شهری در مشهد صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد سیدمهدی علوی‌مقدم بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: بر اساس قوانین آئین‌نامه‌های وضع شده، تردد تمامی وسائل حمل و نقل بار شهری صرفا با مجوز و پروانه صادره توسط این سازمان امکان‌پذیر است.

وی دارا بودن گواهینامه معتبر و مرتبط با نوع وسیله نقلیه باربر مورد نظر، نداشتن سوء‌پیشینه مؤثر و محروم نبودن از حقوق اجتماعی، ارائه گواهی سلامت جسمانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر را از شرایط دریافت پروانه اشتغال به حمل و نقل بار اعلام کرد.

علوی‌مقدم تاکید کرد: فعالان حوزه حمل و نقل بار هر چه سریع‌تر فعالیت خود را در چارچوب شرکت‌های مجاز و دارای پروانه از این سازمان یا شبکه وانت بی‌سیم شهری ساماندهی و نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد با بیان اینکه مدت اعتبار پروانه اشتغال و پروانه فعالیت صادر شده توسط این سازمان دو سال است یادآور شد: فعالان این حوزه تا پایان امسال فرصت دارند نسبت به دریافت مجوزهای مذکور اقدام کنند، در غیر این‌ صورت بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از فعالیت شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل و نقل بدون مجوز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

علوی‌مقدم خاطر نشان کرد: پروانه اشتغال به حمل و نقل بار درون شهری و حومه، مجوزی است که پس از طی مراحل مختلف توسط شخص حقیقی واجد شرایط جهت انتقال بار با وسیله نقلیه با کاربری مشخص تحت پوشش یکی از شرکت‌های حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه ذی‌ربط تحت نظر سازمان، از طریق آن شرکت انجام و توسط این سازمان صادر می‌شود.

انتهای پیام/70002/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول