اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

شهرداری در احیای معنویت پیشگام شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری و شورای شهر به عنوان متولیان کارهای فرهنگی در احیای معنویت پیشگام شوند.

شهرداری در احیای معنویت پیشگام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، زین‌العابدین عرب بعد از ظهر امروز در مراسم تقدیر از فعالان طرح همیاران شهرداری اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر به عنوان متولیان کارهای فرهنگی در بحث سخت‌افزاری احیای نماز اقداماتی را انجام داده اما باید در بحث نرم‌افزاری و احیای خواندن نماز میان جوانان کارهای بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: با وجود ارتباط میان همیاران شهرداری با کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز باید به منظور احیای معنویت رایزنی‌هایی صورت گیرد.

در ادامه دیگر عضو شورای اسلامی شهر شیراز ابراز داشت: نیاز امروز نشان دادن عشق اباعبدالله‌الحسین به جهانیان است و این نیاز باید به نمایش گذاشته شود.

محمد حق‌نگر تصریح کرد: یکی از نیازهای امروز جامعه هماهنگ بودن نیروهای بسیجی است تا بتوانند مباحث فرهنگی و معنوی را در سطح جامعه گسترش دهند.

وی ابراز داشت: برای گسترش معنویت باید در اجتماعات بزرگی که توسط شهرداری و شورای شهر برگزار می‌شود فرهنگ‌سازی کنیم و این مسئله باید به عنوان یک دغدغه برای افراد تبدیل شود.

در ادامه شهردار منطقه 6 شهرداری شیراز گفت: طرح همایش بزرگ تجمیع همیاران شهرداری در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر تشکیل شد تا از دست‌اندرکاران این همایش قدردانی شود.

محمد شهریاری ابراز داشت: این همایش نشان داد بین تمام دستگاه‌های شهرداری هماهنگی وجود دارد و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

وی بیان کرد: بیش از یک‌هزار و 500 نفر از همیاران شهرداری که دانش‌آموز هستند در منطقه شش فعالیت می‌کنند که در این جلسه از 60 نفر از همیاران تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/2448/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول