اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گناباد:

شهرداری گناباد زمان جمع‌آوری پسماندهای خشک را اطلاع‌رسانی کند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گناباد گفت: شهرداری‌های گناباد، کاخک و بیدخت ضمن هماهنگی با پیمانکار زمان جمع‌آوری زباله‌ها و پسماندهای خشک به صورت وسیع اطلاع‌رسانی و تمهیدات لازم را به منظور پوشش کامل زباله‌ها اتخاذ کنند.

شهرداری گناباد زمان جمع‌آوری پسماندهای خشک را اطلاع‌رسانی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، جواد محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی گناباد که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: شهر زیبا و بدون زباله و آلودگی سبب تقویت روحیه و شادابی افراد جامعه می‌شود و این امر سبب می‌شود که مردم با نشاط بیشتری خدمت کنند.

وی افزود: همه باید سعی در داشتن شهری زیبا و تمیز داشته باشیم و این مسئله جز با همکاری و تعامل ادارات ذی‌ربط امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی افزود: شهرداری‌های گناباد، کاخک و بیدخت ضمن هماهنگی با پیمانکار زمان جمع‌آوری زباله‌ها و پسماندهای خشک به صورت وسیع اطلاع‌رسانی و تمهیدات لازم را به منظور پوشش کامل زباله‌ها اتخاذ کنند.

محمدی افزود: معاونت بهداشتی نسبت به تهیه بنر در جهت رعایت نکات بهداشتی و با هماهنگی شهرداری در پایانه مسافربری گناباد نصب کنند.

محمدی گفت: شبکه دامپزشکی و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان توانستند در مهار بیماری آنفلوآنزای پرندگان و کنترل بیماری تنفسی و بازدید از فارم‌های بهداشتی شهرستان تلاش گسترده‌ای داشته باشند و موفق عمل کنند.

وی در ادامه گفت: شهرداری بیدخت با هماهنگی شهرداری گناباد، روزانه لاشه‌های کشتار شده شهر بیدخت را به دستگاه پیش سردکن کشتارگاه گناباد منتقل کنند.

وی بیان داشت: آبفای روستایی بحث کلرزنی آب‌های شرب روستاهای پس کلوت را پیگیری و نتیجه را به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری اعلام کنند.

محمدی گفت: در خصوص انتقال دام‌های سطح شهر بیدخت به خارج از شهر، معاونت بهداشتی پس از شناسایی و توجیه این افراد آنان را برای اخذ پروانه دامداری به جهاد کشاورزی معرفی کنند.

محمدی ادامه داد: با توجه به نارضایتی اهالی روستای بیلند از عدم رعایت مسائل زیست محیطی توسط کوره‌داران حاشیه جاده قوژد، اداره محیط زیست با هماهنگی دادستانی و معاونت بهداشتی با این افراد برخورد قانونی به عمل آورند.

وی اظهار داشت: بخشداری‌ها با هماهنگی دهیاران روستایی در مورد غسالخانه‌ها و حمام‌های روستاهایی که از نظر بهداشتی وضعیت مناسبی ندارند، اقدامات لازم را انجام دهند.

محمدی از دستگاه‌های اجرایی خواست در زمینه رفع مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان نهایت هماهنگی را داشته باشند تا از هرگونه مشکل بهداشتی احتمالی در سطح شهرستان به موقع جلوگیری شود.

انتهای پیام/70017/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول