اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل:

عوارض شهرداری در سال آینده از 10 درصد تجاوز نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: عوارض وضع شده شهرداری برای سال آینده از 10 درصد تجاوز نمی‌کند چرا که ما در تلاش هستیم تا دغدغه‌ها و برخی نگرانی‌ها در این حوزه را با تدبیر مناسب برطرف کنیم.

عوارض شهرداری در سال آینده از 10 درصد تجاوز نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در جلسه کمیسیون تعیین تعرفه عوارض شهرداری در سال آینده اظهار داشت: اعضای شورای شهر در جلسات مستمر دیدگاه‌های خود را در این زمینه اعلام کردند و نتیجه‌گیری این بوده است که با توجه به رکود اقتصادی و وضعیت نامناسب درآمدی و همچنین تورم کمرشکن و پایین بودن قدرت خرید مردم عوارض در فاصله پنج تا 10 درصد تعیین شده و از این مبلغ تجاوز نکند.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در جلسات مستمر تعیین عوارض سال 92 را که از سوی شهرداری پیشنهاد شده مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم و سعی می‌کنیم عوارض را که در دفترچه‌ای 60 برگی تهیه شده و در اختیار اعضای شورا قرار گرفته با تعیین سیاست‌ها و وضعیت موجود مورد بحث و بررسی قرار داده و نسبت به تعیین آن اقدام لازم را انجام دهیم.

زنجانی خاطرنشان کرد: ما در بررسی عوارض و تعرفه سال آینده به تمامی موارد به صورت ریز پرداختیم که انتظار می‌رود خروجی آن به نفع مردم و شهروندان اردبیلی باشد.

این مسئول با منتفی دانستن افزایش قیمت حمل و نقل عمومی در وضعیت فعلی اضافه کرد: هیچ طرحی برای افزایش کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌های سطح شهر در دستور کار نداریم ولی مطمئن هستیم که در دو سال اخیر به دلیل ثابت بودن نرخ‌ها در مقابل بالا رفتن هزینه‌ها اعم از بیمه، تعمیرات، قیمت لوازم یدکی و دیگر هزینه‌ها حق فعالان این حوزه است تا از نرخ‌گذاری جدید منطبق بر وضعیت اقتصادی جامعه بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: در این زمینه ما تنها پیشنهاددهنده هستیم و وزارت کشور و مراجع ذیصلاح در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کنند اما اینکه قبل از اعلام نرخ جدید برخی‌ها با سودجویی نرخ‌ها را افزایش دهند به هیچ عنوان این رفتار قابل قبول نیست.

ادغام انتخابات شورا با ریاست جمهوری، شوراها را در سایه قرار داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نایب رئیس شورای شهر اردبیل در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه تقارن و همزمانی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با شوراها به دلیل سنگینی و ابهت انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات پارلمان محلی را زیر سایه قرار داده است، یادآور شد: استان‌هایی نظیر کرمانشاه که تجربه‌ای در برگزاری انتخابات همزمان شوراها و ریاست جمهوری داشتند در اظهار نظرهای خود اعلام کردند که به دلیل سنگینی فضای انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراها به کل نادیده گرفته شده و مردم نسبت به انتخاب کاندیداهای اصلح اقدام مناسبی انجام نداده و انتخابات در حال و هوای سرد و بی‌روح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62006/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول