اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پایانه حمل و نقل رودبار خبر داد

تخصیص تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی رودبار

خبرگزاری فارس: مسئول پایانه حمل و نقل رودبار از واگذاری تسهیلات نوسازی ناوگان عمومی به 44 راننده در این شهرستان خبر داد.

تخصیص تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، کیوان رنجبر در جمع مدیران این شهرستان نوسازی سواری‌های ناوگان حمل و نقل عمومی رودبار را در دستور کار عنوان کرد.

وی عمر مفید کارکرد مینی‌بوس‌های مسافری رودبار را بالا دانست و گفت: برای نوسازی این ناوگان نیازمند اختصاص اعتبارات لازم هستیم.

این مسئول با بیان اینکه با اختصاص اعتبارات لازم شاهد نوسازی در ناوگان عمومی خواهیم بود، تصریح کرد: در سال جاری برای نوسازی ناوگان حمل و نقل رودبار از اداره کل پایانه درخواست اعتبار کرده‌ایم.

وی از معرفی 44 نفر راننده برای دریافت تسهیلات نوسازی ناوگان عمومی رودبار به بانک ملی خبر داد و گفت: از این تعداد، چهار نفر برای نوسازی کامیون و بقیه برای نوسازی خودروی سواری اقدام کرده‌اند.

رنجبر، تسهیلات نوسازی خودروی سواری را 9 میلیون تومان، کامیون 100 میلیون تومان و مینی‌بوس 30 میلیون تومان اعلام کرد.

وی به اجرای برنامه‌های هفته حمل و نقل در رودبار اشاره کرد و گفت: مانور ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با فرا رسیدن روز حمل و نقل در خلیل‌آباد رودبار برگزار می‌شود.

مسئول پایانه حمل و نقل رودبار، دیدار با ائمه جمعه و گلباران مزار شهدای شهر لوشان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: حمل و نقل امروزه در چرخش و توسعه اقتصادی جوامع نقش موثر دارد.

وی با بیان اینکه حمل و نقل در رودبار از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اذعان کرد: وجود شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی و عبور آزاد‌راه رشت‌‌ ـ قزوین نقش و جایگاه حمل و نقل را در این شهرستان محسوس کرده است.

رنجبر، ارائه خدمات مطلوب را یکی از اصول حمل و نقل در رودبار دانست و یادآور شد: حمل و نقل ارتباط مستقیمی با زندگی روزمره مردم دارد و به نوعی تمام مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم با آن ارتباط دارند.

انتهای پیام/84001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول