اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد

آغاز فعالیت ستاد یادواره شهدای حمل و نقل گیلان /مزار شهدای رشت امروز گلباران شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان گفت: فعالیت ستاد یادواره شهدای حمل و نقل گیلان از تیرماه سال 92 با 12 عضو اصلی آغاز می‌شود و دبیری آن با بسیج حمل و نقل استان است.

آغاز فعالیت ستاد یادواره شهدای حمل و نقل گیلان /مزار شهدای رشت امروز گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان در مراسم غبارروبی مزار شهدای رشت با اشاره بر اینکه 26 آذر تجلی ولایت‌مداری رانندگان است، اظهار کرد: در این روز رانندگان با لبیک به فرمان امام راحل حماسه بی‌نظیری آفریدند.

سبحان‌الله علیپور با تاکید بر اینکه مدیون شهدای انقلاب اسلامی هستیم، افزود: حضور و ادای احترام در مزار شهدا یادآور اخلاص و ایمان شهیدان است.

وی ابراز کرد: تاکنون در گیلان 30 شهید راننده شناسایی شده و به‌زودی یادواره شهدای حمل و نقل استان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری نخستین یادواره شهدا از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود، ادامه داد: فعالیت ستاد یادواره شهدای حمل و نقل گیلان از تیرماه سال بعد با 12 عضو اصلی آغاز می‌شود و دبیری آن با بسیج حمل و نقل استان است.

وی از فعالیت کمیته‌های فرهنگی، نمایشگاه، پشتیبانی، شناسایی شهدای حمل و نقل، اطلاع‌رسانی و دبیرخانه دائمی ستاد یادواره شهدای حمل و نقل گیلان خبر داد و یادآور شد: این ستاد تمام تلاش خود را برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا انجام می‌دهد.

علیپور برگزاری یادواره شهدا و بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها را برای جوانان مهم دانست و یادآور شد: برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج ارزش‌های معنوی انقلاب اسلامی است.

وی خواستار تلاش بیشتر در معرفی سیره شهدا به نسل جوان شد و ابراز کرد: یاد شهدا و فرهنگ شهادت همواره باید زنده بماند.

این مسئول با اشاره به جمع‌آوری وصیتنامه شهدای حمل و نقل استان، از تجلیل خانواده‌های آنها خبر داد و اذعان کرد: شناخت ویژگی‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اهداف برگزاری یادواره شهدا است.

به گفته وی، بالغ بر یک‌ هزار نفر از رانندگان و مدیران حمل و نقل جاده‌ای گیلان، مزار شهدای رشت، انزلی، تالش، آستارا، لاهیجان، صومعه‌سرا، رودسر و رودبار را گلباران کردند.

انتهای پیام/84001/ذ/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول