اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

ارایه خدمات شهرداری اردبیل با 4 منطقه‌ای شدن ارتقا یافته است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: ارایه خدمات متنوع شهرداری با چهار منطقه‌ای شدن شهرداری اردبیل در سال‌های اخیر ارتقا یافته و همچنان انتظار مردم این است که این منطقه‌بندی‌ها افزایش یابد.

ارایه خدمات شهرداری اردبیل با 4 منطقه‌ای شدن ارتقا یافته است

صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: خدمات کل شهرداری اردبیل در چهار منطقه و 12 ناحیه به صورت شایسته و مطلوب اداره می‌شود و ساکنان شهر در مناطق و نواحی مختلف می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین شهرداری خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: ‌اتفاقی که در سال‌های اخیر با ارتقای سه منطقه شهرداری به چهار منطقه رخ داده، افزایش خدمات عمومی به شهروندان، بهبود رفت و روب‌ها و صدور مجوزها بوده که آثار مثبتی را نیز به همراه داشته است.

بدری خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه یک که مرکز شهر، شهرداری منطقه دو جنوب شرقی شهر، شهرداری منطقه سه غرب و جنوب غربی و شهرداری منطقه چهار که ارایه خدمات خود را در شمال و شمال غرب هدف‌گذاری کرده در سال‌های اخیر توانسته است خدمات مناسب، سریع و مطلوبی را در اختیار شهروندان قرار دهد.

این مسئول با یادآوری اینکه این منطقه‌بندی‌ و ناحیه‌بندی‌ها از برخی پراکنش خدمات ارایه شده جلوگیری کرده، بیان کرد: ما در دو سال اخیر سعی کردیم با پرهیز از تمرکززدایی بیشترین مسئولیت‌ها و محوریت کارها را به چهار منطقه شهرداری بسپاریم به طوریکه از اولین روز حضورمان سعی داشتیم سه منطقه شهرداری را به چهار منطقه ارتقا بخشیم که در سال گذشته این کار تحقق یافته و عینیت پیدا کرد.

وی با اعلام اینکه شهرداری با تمام توان در ارایه خدمات ورود عالمانه‌ای پیدا کرده، یادآور شد: با توجه به اینکه بیشترین خدمات از طریق این مناطق انجام می‌شود ما مسئولیت‌های عمده را به آنها سپرده‌ایم تا با اختیار ویژه و تام بتوانند در خدمتگزاری به مردم انجام وظیفه کنند.

شهردار اردبیل به وجود 96 هکتار بافت قدیم شهری اشاره کرد و ادامه داد: در بافت قدیم نیز سعی شده در صدور مجوزها برای احیا و مرمت مقررات و ضوابط حمایتی در نظر گرفته شود تا با حضور و مشارکت خود مردم زمینه و بستری فراهم شود تا آنها بتوانند در امور مختلف مشارکت کرده و کارهای ماندگار و اساسی را به نحوه مطلوب و منسجم انجام دهند.

این مسئول به آمادگی این مجموعه برای افتتاح پروژه‌های ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: ما در مناسبت‌های مختلف سعی کردیم این افتتاح‌ها را در اولویت قرار دهیم که در همین زمینه در سوم خرداد، ایام هفته دولت تا دفاع مقدس و همچنین هفته بسیج این پروژه‌ها و طرح‌ها به بهره‌برداری رسید.

وی متذکر شد: در کنار افتتاح این پروژه‌ها شهرداری در سالی که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم بیش از 230 هزار تن آسفالت در کوچه‌ها و معابر مختلف پخش کرده و در سطح گذرگاه‌ها سبب سهولت ترددی مردم شده است.

بدری با اعلام اینکه میزان آسفالت ریخته شده در سطح کوچه‌ها و خیابان‌های اردبیل نزدیک به دو برابر آسفالت تولیدی این شهر در سال گذشته است، اذعان داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها در سه سال آینده شهروندان اردبیلی دغدغه‌ای به نام آسفالت خیابان‌ها، معابر و کوچه‌ها نخواهند داشت.

انتهای پیام/62006/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول