اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استانداری آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش 18 درصدی قیمت حمل و نقل بار

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: کرایه ناوگان حمل و نقل بار استان 18 درصد افزایش می‌یابد تا با افزایش غیرقانونی کرایه‌ها مقابله شود.

افزایش 18 درصدی قیمت حمل و نقل بار

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید جواد محمودی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی حمل و نقل و سوخت استان که در سالن شماره 2 استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: افزایش نامتعادل قیمت ناوگان حمل و نقل عمومی بین‌شهری یکی از معضلاتی است که در ماه‌های اخیر با آن مواجه هستیم.

وی افزود: در همین راستا نیازمند ایجاد تناسب میان قیمت‌ها بودیم که بر همین اساس با نظر سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان مبنی بر افزایش قیمت حمل و نقل تغییراتی در این نرخ‌ها ایجاد شد.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی ابراز داشت: قیمت خودروهای معمولی بین‌شهری با افزایش 23 درصدی و کرایه حمل و نقل بار با 18 درصد افزایش مواجه شده که امید است این امر سبب تعادل در قیمت‌ها شود.

وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت‌ها در برخی استان‌های همجوار، گفت: افزایش قیمت‌ها در این استان‌ها سبب شده تا رانندگان استان نیز ناراضی بوده و اقدام به افزایش خودسرانه نرخ‌های تعیین شده کنند که همین امر نیز سبب نارضایتی شهروندان شده بود.

محمودی با تاکید بر اینکه نرخ حمل و نقل بین‌شهری در آذربایجان‌غربی نسبت به دیگر نواحی همجوار پایین است، عنوان کرد: در چنین شرایطی زمینه سوءاستفاده برخی افراد فراهم می‌شود که برای اصلاح این رویه راهکار مناسب افزایش قیمت‌ها و جلوگیری از ارتقای قیمت‌ها توسط رانندگان و شرکت‌ها بود.

انتهای پیام/61012/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول