اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز حمل و نقل در قزوین صورت گرفت

افتتاح پروژه‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک با اعتبار 80 میلیارد ریال

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز حمل و نقل، پروژه‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین با اعتبار 80 میلیارد ریال و با حضور مدیران شهری در قزوین به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پروژه‌های حوزه حمل و نقل و ترافیک با اعتبار 80 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های حوزه ترافیک شهرداری قزوین که ظهر امروز در مرکز علمی_کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: حدود 985 میلیون تومان پروژه از ابتدای سال‌جاری تاکنون در مرکز کنترل ترافیک اجرا شده است که از جمله آنها می‌توان به خرید 9 دستگاه دوربین جدید کنترل سرعت برای نصب در معابر شهر قزوین اشاره کرد.

سیدمهدی یدی‌همدانی افزود: با نصب این دوربین‌ها تعداد دوربین‌های کنترل سرعت شهر قزوین به 16 دستگاه افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد‌: نسل جدید این دوربین‌ها، لیزری هستند که توسط متخصصان داخلی کشورمان ساخته شده و پس از تأییدیه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اجازه نصب در معابر شهری پیدا کرده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به این‌که با نصب دوربین‌های کنترل سرعت  متوسط سرعت در معابر 22 کیلومتر در ساعت کاهش یافته است، عنوان کرد: خوشبختانه از روزی که دوربین‌های کنترل سرعت در سطح شهر نصب شده‌اند بخش زیادی از تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی کاهش یافته است و امیدواریم این دوربین‌ها بتوانند نقش خوبی در بهبود ایمنی ترافیک در شهر ایفا کنند.

معاون شهردار قزوین اظهار داشت: 9 دوربین جدید برای ثبت تخلفات رانندگی با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال در راستای بستر ارتباطی با مرکز کنترل ترافیک در بلوار دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) خریداری شده است.

به گفته همدانی خرید و نصب شش دستگاه دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز با اعتبار دو میلیارد و 250 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های اجرا شده توسط این معاونت در سال‌جاری است که در راستای بستر ارتباطی با مرکز کنترل ترافیک در چهار راه فلسطین، محمدرسول‌الله و ولی‌عصر (عج) اجرایی شده است.

معاون شهردار قزوین به خرید و نصب دو دستگاه دوربین ثبت تخلف ورود غیرمجاز به مسیر ویژه در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: این پروژه در سال جاری با اعتبار 750 میلیون ریال در ابتدای خیابان امام‌خمینی (ره) و ابتدای مسیر ویژه خیابان طالقانی با هدف ایجاد بستر ارتباطی با مرکز کنترل ترافیک اجرایی شده است و همچنین در سال‌جاری نرم‌افزار ثبت وقایع در مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین با اعتبار 500 میلیون ریال خریداری و نصب شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: اتصال فیبر نوری اجرا شده به روش flatliner به مرکز کنترل ترافیک در میدان عدل و چهارراه عدل و نصب و راه‌اندازی دوربین نظارت تصویری چهارراه شهرداری با اعتبار 200 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های اجرا شده در سال‌جاری است.

همدانی افزود: در سال‌جاری همچنین تابلوهای vsl در تقاطع بلوار شهید بهشتی و خیابان شهید بابایی با اعتبار 50 میلیون ریال نصب شده است.

انتهای‌‌پیام/77001/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول