اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت مراجعه به موقع مالکان

تخفیفات ویژه‌ای برای تخلفات ساختمانی زنجان اعمال می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی شهردار زنجان از تصویب اعمال تخفیفات ویژه برای شهروندانی که به موقع برای تعیین تکلیف پرونده‌های واحدهای مسکونی خود اقدام کنند، خبر داد.

تخفیفات ویژه‌ای برای تخلفات ساختمانی زنجان اعمال می‌شود

غلامحسن احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از تصویب تخفیف 20 درصدی برای واحدهای مسکونی خبر داد که در موعد مقرر نسبت به دریافت پروانه ساختمانی اقدام کنند.

وی از افزایش پنج درصدی تخفیفات صدور پروانه ساختمانی خبر داد و افزود: تخفیفات صدور پروانه در صورت واریز یکجا به 25 درصد می‌رسد.

 

معاون اداری مالی شهردار زنجان تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای پرونده‌های کمیسیون ماده 100 را در صورت مراجعه مالک برای تعیین تکلیف، 30 درصد تخفیف عوارض اعلام کرد.

وی با اشاره به جرائم در نظر گرفته شده برای حذف پارکینگ‌ها از واحدهای مسکونی احداث شده طی سال‌های گذشته تصریح کرد: در صورت مراجعه افراد برای تعیین تکلیف پرونده‌های تشکیل شده در این رابطه، عوارض حذف پارکینگ از مراجعان دریافت نمی‌شود.

احمدی تاکید کرد: امتیازات داده شده به شهروندان زنجانی در راستای تعیین تکلیف پرونده‌های تشکیل شده در شهرداری انجام می‌شود.

* 90 درصد بودجه سال گذشته شهرداری زنجان تحقق یافته است

وی با اشاره به تدوین بودجه سال آینده در شهرداری زنجان گفت: بودجه سال آینده نسبت به سال‌جاری با 30 درصد افزایش بسته خواهد شد.

معاون اداری مالی شهردار زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد درصد تحقق بودجه سال‌جاری متذکر شد: بودجه سال‌جاری شهرداری زنجان تاکنون 90 درصد تحقق یافته است.

این مسئول دلیل عدم تحقق‌بخشی از بودجه را مربوط به مواردی خاص از جمله ارزش افزوده اعلام کرد که شهرداری نقشی در تحقق آن ندارد.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول