اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهریار اعلام کرد

15 درصد تخفیف عوارض شهرداری برای شهروندان خوش حساب

خبرگزاری فارس: شهردار شهریار گفت: شهروندان این شهرستان که در زمان قانون اقدام به پرداخت عوارض شهرداری و معوقات خود کنند، از 15 درصد تخفیف خوش حسابی برخوردار خواهند بود.

15 درصد تخفیف عوارض شهرداری برای شهروندان خوش حساب

سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: طی ماه‌های پایانی سال چندین پروژه مهم عمرانی و خدماتی در دستور کار شهرداری شهریار قرار دارد که برای تکمیل و بهره‌برداری از آنها نیازمند اعتبارات مالی هستیم.

وی افزود: از آنجایی که بخش مهمی از بودجه شهرداری از طریق عوارض قانونی و یا موارد مشابه تامین می‌شود، عدم پرداخت به موقع آنها از سوی شهروندان در روند اجرای کار اخلال ایجاد می‌کند.

*شهروندان شهریاری برای اداره بهتر شهر مشارکت فعال داشته باشند

شهردار شهریار متذکر شد: بنابراین نیاز است که شهروندان این شهرستان به صورت جدی و فعال در حوزه مدیریت شهری مشارکت کرده و با انجام وظائف قانون خود، شرایطی ایجاد کنند که اجرای طرح‌‌ها و پروژه‌های ما با وقفه مواجه نشود.

حسینی گفت: خوشبختانه مردم شهریار طی سال‌های اخیر تعامل مناسبی با شهرداری و نهادهای و سازمان‌های زیر مجموعه مدیریت شهری داشتند و امیدواریم با تداوم این روند خدمات بیشتری به آنها ارائه کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن سه ماهه آخر سال اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که بخش مهمی از پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌‌تمام را پیش از فرارسیدن سال 92 به پایان برسانیم که در صورت تامین بودجه لازم این امر محقق خواهد شد.

*تصویب پیشنهاد شهرداری برای پرداخت جایزه خوش حسابی

شهردار شهرستان شهریار اعلام کرد: به همین دلیل طرحی را به شورای شهر ارائه کردیم که بر اساس این طرح آن دسته از شهروندانی در مدت زمان معین اقدام به پرداخت عوارض شهرداری و هرگونه بدهی معوق کنند از 15 درصد تخفیف ویژه تحت عنوان جایزه خوش حسابی برخوردار خواهند شد.

حسینی تاکید کرد: امیدواریم اجرای این طرح تشویقی موجب مشارکت بیشتر مردم شهریار شده و بتوانیم پیش از فرارسیدن نوروز طرح‌های عمرانی مهم را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول