اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

تهیه بانک اطلاعاتی شهرداری اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل از تهیه بانک اطلاعاتی شهرداری اردبیل تا سال آینده با هدف صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها خبر داد.

تهیه بانک اطلاعاتی شهرداری اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای معاونین و مدیران مستقل حوزه شهرداری اردبیل ضمن بررسی فعالیت‌های انجام یافته در طی هفته گذشته، برنامه‌های لازم را برای هفته جاری تعیین و تشریح کرد.

وی با اشاره به برودت هوا تاکید کرد: باید کلیه تمهیدات لازم به عمل آید تا در صورت بارش برف مردم با مشکل خاصی مواجه نشوند.

شهردار اردبیل یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در شهرداری سبب پایین آمدن هزینه‌های جاری به خصوص در بحث انرژی نسبت به سال گذشته شده است.

بدری تصریح کرد: استفاده از پنجره‌های دو جداره، لامپ‌های کم مصرف، خط تلفن‌های داخلی و ... تاثیر زیادی در پایین آمدن هزینه‌ها داشته است.

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با واگذاری امورات مربوط به حمل و نقل کارکنان و مدیران به بخش خصوصی سالانه مبالغ زیادی در هزینه‌های جاری شهرداری صرفه‌جویی خواهد شد، تاکید کرد: مدیران ارشد شهرداری باید برنامه‌ها و تدابیر ویژه‌ای را در راستای صرفه‌‌جویی در کلیه ابعاد و حوزه‌های شهرداری معمول دارند.

این مسئول با تاکید بر اینکه هماهنگی و تفاهم بین مدیران سبب افزایش رضایت عمومی شهروندان و انجام سریع امورات آنان خواهد شد، تصریح کرد: امروز بیشتر از هر چیزی در جامعه و به خصوص در شهرداری نیاز به تفاهم، همکاری و همدلی و همراهی وجود دارد که شایسته است مدیران تلاش کنند با ایجاد جوی صمیمی و دوستانه صرفاً در راستای حل مشکلات و برنامه‌های شهری تلاش کنند.

همچنین در این جلسه تشکیل موزه شهرداری اردبیل در دستور کار شورای معاونین شهرداری قرار گرفت و شهردار اردبیل نیز در این خصوص اظهار داشت: موزه شهرداری باید سریعاً تشکیل شده و به محل امنی برای نگهداری آثار و اسناد تاریخی و  قدیمی تبدیل شود.

بدری افزود: موزه‌ها محلی برای حفظ حریت و ارزش‌های ماندگار تاریخی است و با ایجاد موزه شهرداری قطعاً هویت و آثار زحمت‌کشان این شهر در طی تاریخ ماندگار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه معاونین و مدیران از فعالیت‌ها و برنامه‌های خود گزارش‌هایی را ارائه داده و به بررسی پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر پرداختند.

انتهای پیام/62003/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول