اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار شد

نظارت جدی بر فعالیت پیمانکاران شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار نظارت جدی بر فعالیت پیمانکاران شهرداری شوشتر شد و گفت: برخی پیمانکاران در حال تخلف هستند و باید با آن‌ها برخورد شود.

نظارت جدی بر فعالیت پیمانکاران شهرداری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی‌کوهی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: برخی پیمانکاران شهرداری شوشتر در حال تخلف هستند و به این دلیل باید با نظارت جدی شورای اسلامی شهر راه را برای تخلفات و اقدامات غیرقانونی پیمانکاران بست.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای برخی کارگران شهرداری به وجود آمده است، افزود: پیمانکار حمل زباله شهرداری شوشتر در حال حاضر در حال تخلف است و به این دلیل باید با آن برخورد شود زیرا در پرداخت حقوق به کارگران شهرداری کوتاهی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر باید بر فعالیت پیمانکاران نظارت جدی کند، خاطر نشان کرد: باید بر پیمانکاران به ویژه پیمانکار حمل زباله شهرداری نظارت جدی شود و در این باره نباید از تخلفات ریز و درشت گذشت کرد و در این باره باید قاطع و قانونی برخورد کنیم.

محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه کارگران این پیمانکار با مشکل مواجه شده‌اند، تاکید کرد: در شرایط کنونی در حال نزدیک شدن به روزهای پایانی سال هستیم و باید برای پرداخت حقوق و مزایای پایان سال به کارگران شهرداری اقدام کنیم و در این باره باید جلوی اتفاقات مشابه سال‌های گذشته را بگیریم.

وی با انتقاد از شهرداری شوشتر در انعقاد قرارداد با برخی پیمانکاران افزود: قبلا برای کمیسیون معاملات و آن هم بودجه جاری شهرداری نماینده شورای اسلامی شهر به جلسه کمیسیون عمران دعوت می‌شد ولی در شرایط کنونی حتی برای حضور در جلسه نیز دعوت نمی‌شویم و نمی‌دانیم در این کمیسیون چه می‌گذرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: شورای اسلامی شهر وظیفه نظارتی دارد و باید در کمیسیون‌های حساسی مانند معاملات شهری حضور داشته باشد، حتی اگر طبق قانون حق رای نداشته باشد.

انتهای پیام/72006/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول