اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال

نخستین باخت تیم والیبال شهرداری ارومیه رقم خورد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته چهارم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور برابر باریچ اسانس کاشان شکست خورد.

نخستین باخت تیم والیبال شهرداری ارومیه رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، تیم والیبال شهرداری ارومیه صبح امروز در هفته چهارم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور برابر باریچ اسانس کاشان شکست خورد.

بازیکنان شهرداری ارومیه که تا قبل از این بازی هیچ باختی در دور برگشت نداشتند، نتوانستند همانند بازی‌های گذشته خود ظاهر شوند و 3 بر صفر مغلوب باریچ اسانس شدند.

در این دیدار که به دلیل حکم کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در سالن خالی از تماشاگر برگزار می‌شد، تیم باریچ اسانس کاشان ست‌های اول تا سوم را با نتایج 25 بر 23، 25 بر 20 و 31 بر 29 به سود خود به پایان برد و با کسب سه امتیاز کامل این بازی، با 17 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی جای گرفت.

تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز با قبول این شکست، همچنان با 26 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ باقی ماند.

دو تیم والیبال شهرداری ارومیه و باریج اسانس کاشان یکشنبه 14 آبان در هفته چهارم دور رفت مسابقات والیبال لیگ برتر مردان در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه با هم دیدار کرده بودند که در پایان تیم میزبان با نتیجه سه بر یک میهمان کاشانی خود را شکست داده بود.

امیر غفور، علیرضا بهبودی، حسین امیری و علیرضا جدیدی از بازیکنان شاخص باریچ اسانس در این دیدار بودند و حسین معدنی هدایت این تیم را بر عهده داشت.

در نتیجه بازی امروز باریج اسانس به ششمین پیروزی خود رسید و شهرداری ارومیه هم ششمین شکست خود در این فصل را رقم زد.

سعید معروف، علیرضا نادی، فرهاد پیروت‌پور، بهرام فرید، امیر برزگر، رناتو داسیلوا، احسن‌الله شیرکوند و سعید مصطفی‌وند نیز برای شهرداری ارومیه بازی کردند و دراگان جورجویچ، سرمربی این تیم در این بازی محمد محمدکاظم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

علی‌اصغر حاج‌کاظمی با کمک محمد ابراهیم‌زاده قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و احمد بندری نیز عهده‌دار وظیفه نظارت مسابقه بود.

در سایر دیدارهای این هفته، نتایج زیر رقم خورد:

آلومینیوم المهدی بندرعباس 3-2 بازرگانی جواهری گنبد

سایپای البرز 2-3 کاله مازندران

میزان خراسان 0 – 3 پیکان تهران

نوین کشاورز تهران 1 -3 شهرداری تبریز

پیشگامان کویر یزد 1- 3 متین ورامین

تیم والیبال شهرداری ارومیه در بازی آینده خود، چهارشنبه بیستم دی ماه در سالن خالی از تماشاگر غدیر ارومیه به مصاف تیم انتهای جدولی جواهری گنبد خواهد رفت.

انتهای پیام/61001/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول