اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم خبر داد

پرداخت 969 میلیون ریال وام توسعه کشاورزی به مددجویان طارمی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم از پرداخت 969 میلیون ریال وام توسعه کشاورزی به مددجویان طارمی خبر داد.

پرداخت 969 میلیون ریال وام توسعه کشاورزی به مددجویان طارمی

عمران صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد شهرستان طارم پس از آغاز به کار این نهاد ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های فعالیت کمیته امداد طارم اقدامات مطلوبی توسط این نهاد انجام شده است، اضافه کرد: در حال حاضر که کمیته امداد در دهه چهارم خدمت‌رسانی به جامعه هدف قرار دارد، کمیته امداد طارم نیز همراه و همگام با سایر شاخه‌ها و مدیریت‌های این نهاد رویکرد توانمندسازی مددجویان را در پیش گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم با اشاره به اینکه توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش و ایجاد توانایی در آنها جهت اداره زندگی با اشتغالزایی برای آنها میسر می‌شود، اضافه کرد: اشتغالزایی مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغالزایی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد در قالب رشته‌های مختلف شغلی انجام می‌شود، یادآور شد: طرح‌های مشاغل خانگی، کشاورزی، دامداری و دامپروری از جمله طرح‌های اشتغالزایی است که توسط کمیته امداد اجرا می‌شود.

صفری در ادامه با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغالزایی با در نظر گرفتن استعدادها، توانایی‌ها و شرایطی که مددجویان دارند، اجرا می‌شود، یادآور شد: سیاست کمیته امداد در اجرای طرح‌های اشتغالزایی با در نظر گرفتن شرایط مددجویان، اجرای موفق اینگونه طرح‌ها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد طارم در بخش اشتغالزایی پرداخت و گفت: در 9 ماهه سال‌جاری با معرفی 121 نفر از مددجویان جهت دریافت وام به جهاد کشاورزی هفت نفر از آنها موفق به دریافت وام در این بخش به مبلغ 969 میلیون ریال شده‌اند.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول