اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم خبر داد

پرداخت 110 میلیون ریال وام کارانگیزی به مددجویان طارمی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم از پرداخت 110 میلیون ریال وام کارانگیزی به مددجویان طارمی خبر داد.

پرداخت 110 میلیون ریال وام کارانگیزی به مددجویان طارمی

عمران صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به بیان مطالبی در خصوص رویکردهای کمیته امداد در بحث اشتغالزایی و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی خانواده‌ها و ریشه‌کنی‌ فقر از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است، اضافه کرد: در دهه چهارم خدمت‌رسانی این نهاد، موضوع توانمندسازی خانواده‌ها بیش از پیش مورد توجه امدادگران قرار گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم با اشاره به اینکه از جمله اقداماتی که در زمینه توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش انجام شده اشتغالزایی با اجرای طرح‌های مختلف بوده است، تصریح کرد: طرح‌هایی که توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، در رشته‌های مختلف شغلی از قبیل دامداری، کشاورزی، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی است.

وی در ادامه سخنان خود به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در 9 ماهه سال‌جاری و در بحث اشتغالزایی نیز پرداخت و گفت: در این مدت 7 مورد کارانگیزی به مددجویان طارمی به مبلغ 110 میلیون ریال پرداخت شده است.

صفری با بیان اینکه هدف از پرداخت وام‌های اشتغالزایی به مددجویان ایجاد انگیزه برای کار کردن است، اضافه کرد: ارتقای عزت نفس مددجویان، حفظ کرامات انسانی و همچنین ایجاد نشاط و شادابی در بین جامعه هدف نیز از اهدافی است که در اجرای طرح‌های اشتغالزایی دنبال می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز به مددجویان خبر داد و گفت: این آموزش‌ها علاوه بر مهارت‌آموزی مددجویان موجب جذب سریع‌تر آنها در بازار کار می‌شود.

لازم به ذکر است، به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم علاوه بر پرداخت وام‌های کارانگیزی 24 مورد وام خودکفایی نیز به مددجویان طارمی پرداخت شده است.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول