اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی خبر داد

پرداخت 217 میلیارد ریال مستمری به 66 هزار مددجوی زیرپوشش

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی از پرداخت 217 میلیارد ریال مستمری به 66 هزار مددجوی زیرپوشش این نهاد خبر داد.

پرداخت 217 میلیارد ریال مستمری به 66 هزار مددجوی زیرپوشش

به گزارش  خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد آذربایجان‌ شرقی، حسین دشتی گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری به 66 هزار و 393 مددجوی تحت حمایت این نهاد مبلغ 217 میلیارد ریال مستمری پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در استان 6 هزار و 511 یتیم شناسایی شده و همین تعداد نیز دارای حامی هستند، خاطرنشان کرد: سرانه هر یتیم در هر ماه یک میلیون و 183 هزار ریال است که از طرف کمیته امداد و حامیان ایتام پرداخت می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از پرداخت کمک هزینه زندگی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و یادآور شد: برای اجاره مسکن 600 نفر از مددجویان بالغ بر 750 میلیون ریال و 400 نفر دیگر نیز وسایل گرمایشی و سرمایشی تهیه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان در مورد پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت این نهاد گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری برای یک‌هزار و 171 نفر تسهیلات بانکی به مبلغ 11 میلیارد ریال و یک‌هزار و 778 نفر نیز به مبلغ 9 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک از طرف کمیته امداد امام پرداخت شده است.

انتهای پیام/60001/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول