اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ملایر:

241 مورد جهیزیه به مددجویان ملایر اعطا شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد خمینی ملایر از اهدای 241 مورد جهیزیه به مددجویان کمیته امداد ملایر در سال جاری خبر داد.

241 مورد جهیزیه به مددجویان ملایر اعطا شد

علی کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اقدامات این نهاد با کمک و همیاری خیرین شهرستان تهیه جهیزیه برای نوعروسان زیر پوشش این نهاد است، افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه تعداد 241 مورد جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده و این طرح تا پایان سال جاری ادامه دارد.

وی مبلغ این تعداد جهیزیه را به نوعروسان این نهاد را یک میلیارد و 783 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: ما همچنان منتظر کمک و یاری خیرین در این راستا هستیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از برگزاری کلاس پرورش قارچ خوراکی برای 25 کارآموز زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: این دوره‌های آموزشی با هدف ایجاد اشتغال برای این تعداد از کارآموزان برگزار شده و در صورت موفقیت این آموزش‌ها ادامه خواهد داشت.

وی به بازدید مدیر کل کمیته امداد از کلاس‌های آموزشی قالی‌بافی این نهاد خبر داد و بیان داشت: این دوره‌ها که دوره‌های آموزشی چهار ماهه است به دو دوره دو ماهه مقدماتی و تکمیلی تقسیم می‌شود. 

کولیوند افزود: مرحله اول، بهبافی فرش و مرحله دوم مرحله عالی‌بافی نامیده شده و دوره‌ها شامل آموزش‌های چله‌کشی، پودکشی، بافت و نقشه‌خوانی فرش است.

وی ابراز داشت: در این بازدید مدیر کل کمیته امداد استان همدان ضمن تشویق مددجویان مبالغی را نیز به عنوان تشویقی به این افراد هدیه کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر در ادامه به برگزاری دوره‌های آموزشی برای خانوادهای زندانیان زیر پوشش این نهاد اشاره کرد و گفت: تعداد 50 نفر از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد کلاس‌های اخلاقی و اعتقادی را در ماه گذشته گذراندند.

وی در پایان سخنانش کسب رتبه نخست ایجاد اشتغال کمیته امداد ملایر در استان را از دیگر موفقیت‌های این نهاد در سال جاری برشمرد و افزود: کمیته امداد استان نیز در کشور حائز رتبه برتر شد که نقش شهرستان ملایر نیز در کسب این رتبه بسیار شایان توجه است.

انتهای پیام/89013/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول