اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دماوند خبر داد

ایجاد شغل برای 369 مددجوی دماوندی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران، از ایجاد شغل برای 369 نفر در دماوند از منابع تسهیلات قرض‏الحسنه بانک‏ها خبر داد.

ایجاد شغل برای 369 مددجوی دماوندی

سعید فلاح امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در هشت ماهه سال‏جاری، اعتباری بالغ بر 28 میلیارد و 770 میلیون ریال از منابع تسهیلات قرض‏الحسنه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در کنار منابع مالی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران، وام‏های قرض‏الحسنه با کارمزد چهار درصد و حداکثر سقف 100 میلیون ریال به خانواده‏های تحت حمایت و سایر افراد بیکار نیازمند جامعه از طریق بانک‏های ملت، تجارت، رفاه، ملی و صادرات پرداخت می‏شود.

فلاح اضافه کرد: در هشت ماهه امسال، 151 شغل برای خانواده‏های زیرپوشش و سایر اقشار نیازمند با تسهیلاتی بالغ بر 7 میلیارد و 540 میلیون ریال ایجاد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران تصریح کرد: همچنین با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد 230 میلیون ریال، 218 پرونده دریافت تسهیلات مالی به بانک‏های ذی‏ربط ارسال شده که این پرونده‏ها در حال گذراندن مراحل اداری است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) از نظر مالی هیچ محدودیت اعتباری نداشته و از طریق منابع امدادی و بانکی آماده خدمت به خانواده‏های زیرپوشش و سایر اقشار آسیب‏پذیر و فاقد شغل پایدار در منطقه است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند و بخش مرکزی تهران افزود: افراد فاقد مدرک فنی و حرفه‏ای با آموزش در مراکز فنی و حرفه‏ای طرف قرارداد با کمیته امداد در زمینه‏هایی از جمله قالی‏بافی، رایانه، خیاطی و .... مستعد ایجاد شغل شده و با مدرک فنی و حرفه‏ای می‏توانند از مزایای خوداشتغالی و خودکفایی استفاده کنند.

فلاح اضافه کرد: همه هزینه‏ها از جمله رفت و آمد کارآموزان و مواد اولیه این مراکز توسط کمیته امداد تقبل می‏شود.

انتهای پیام/67009/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول