اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماهه سال‌جاری انجام شد

پرداخت 1.2 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان گفت: در 9 ماهه سال‌جاری 1.2 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی پرداخت شد.

پرداخت 1.2 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد آسان‌سازی موضوع ازدواج مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یکی از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین موضوعات در زندگی جوانان ازدواج است، اضافه کرد: باید از طرق مختلف موضوع ازدواج در جامعه آسان‌سازی شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در ادامه با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد در موضوع ازدواج و فراهم‌سازی شرایط مناسب برای ازدواج جامعه هدف این نهاد تصریح کرد: خوشبختانه یکی از اقدامات مستمر کمیته امداد پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان واجد شرایط در طول سال است.

وی با اشاره به اینکه کمک هزینه‌های ازدواج اعطایی از سوی کمیته امداد در فصول مختلف سال صورت می‌گیرد، افزود: این نهاد با شناسایی جوانان در شرف ازدواج نسبت به پرداخت کمک هزینه برای آنها اقدام می‌کند.

نجفی با اشاره به اینکه پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان با اعطای کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان مددجو و هدیه ازدواج به تازه ‌دامادها انجام می‌شود، یادآور شد: فقط در 9 ماهه سال‌جاری یک میلیارد و 222 میلیون ریال کمک هزینه ازدواج به نوعروسان و تازه دامادهای زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد در بحث آسان‌سازی موضوع ازدواج جوانان محدود به اعطای کمک هزینه نیست، اضافه کرد: خوشبختانه امکان آموزش مددجویان در بحث ازدواج نیز فراهم شده و همواره قبل از اعطای کمک هزینه‌ها دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج برای مددجویان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول