اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

ملت ایران در 9 دی توطئه دشمنان را خنثی کردند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به هوشیاری و آگاهی ملت ایران گفت: ملت ایران در 9 دی توطئه دشمنان را خنثی کردند.

ملت ایران در 9 دی توطئه دشمنان را خنثی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم تجدید میثاق کارکنان بخش بهداشت و سلامت استان زنجان بعدازظهر امروز با حضور متولیان و خدمتگزاران نظام سلامت و آموزش پزشکی استان در مقابل سردر اصلی ستاد مرکزی دانشگاه واقع در ضلع شمالی میدان آزادی برگزار شد.

*فتنه 88 با هوشیاری، ولایت‌مداری و دشمن‌شناسی مردم خنثی شد

در این مراسم معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ضمن اشاره به توطئه‌های دشمنان و قسم‌خوردگان نظام پس از انقلاب اسلامی فتنه سال 88 را محکوم کرد.

زین‌العابدین صفوی نقش رهبری امام خمینی (ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در خنثی کردن فتنه‌ها مهم دانست و گفت: هدایت، آگاهی مردم ایران مدیون رهبری است.

وی با بیان اینکه ما هیچ وقت نباید از فتنه‌ها غافل شویم، تصریح کرد: باید قدر این مردم را بدانیم که با هوشیاری و ولایت‌مداری و دشمن‌شناسی توانستند همه نقشه‌های شوم دشمنان و فتنه‌گران را نقش بر آب کنند.

*حماسۀ نهم دی به عنوان قله افتخارات ملت

در این تجمع حاضرین شعارهایی در حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی سر دادند و بیانیه‌ای نیز به همین عنوان قرائت شد.

در این بیانیه آمده است: یوم‌الله نهم دی، روز تعیین خط قرمز ملت ایران با کسانی است که تجربه وعده محقق الهی در پیروزی انقلاب‌های اول و دوم را فراموش کرده و ذهن کوچکشان را مسلط بر حریم امام و شهیدان دانستند، جماعت ناچیزی که خود را بیشمار انگاشته و با اعمال ننگینی که حکایت از رذالت توام با بی‌خردیشان داشت، بر مقدسات کهن و دیرپای ملتی تاختند که ریشه در هویت و تمامیت این ملت آزاده داشته و دارد، اما برایشان چه ماند جز روسیاهی و برای ملت اسلامی چه رقم خورد جز برگ زرین دیگری در تاریخ تمدنی که همواره جهانیان را انگشت حیرت به دهان نهاده است.

‌در این بیانیه آمده است: ای رهبر فرزانه و ای پیر مراد ما، حماسه جاودان نهم دیماه 88، حماسه نسل سومی‌های انقلاب و فرزندان دلیر شما بود که به عنوان نسل استمرار مبارزه و شجاعت اسلامی و ایرانی برای همیشه بر تارک درخشان افتخارات بشری خواهد درخشید، ای سرور و مولای ما، اگر این نسل نوپا، رخصت حضور در صفوف فشرده مبارزان فجر انقلاب و همسنگری با سلحشوران دوران دفاع مقدس را نداشتند، امروز با حضور خروشان خود در محو فتنه فرصت‌طلبان، روح جوانمردی و آزادگی خود را به نمایش گذاشتند تا به کج‌اندیشان و مغرضان، بار دیگر بفهمانند که ما ایرانیان، چه پیر و چه جوان، همچنان تابع ولایتیم.

در این بیانیه آمده است: افتخار بزرگ ما دانشگاهیان و دانشجویان، همواره این بوده است که بخش عظیمی از جریان خروشان ملت در حرکت‌های انقلابی و تأثیرگذار، مربوط به ما بوده و خواهد بود و ما دانشگاهیان علوم پزشکی زنجان، همواره وظیفه خود دانسته و می‌دانیم که در چنین شرایط حساسی با حضور روشنگر خویش، فریاد مرگ بر استکبار و مرگ بر منافق را با بصیرتی انقلابی سر دهیم و از بی‌خردی ستیزه‌جویان خود باخته، برائت و بیزاری همیشگی خود را اعلام کنیم.

در بخش پایان این بیانیه آمده است: ما کارکنان و دست‌اندرکاران خدوم نظام سلامت و آموزش پزشکی استان زنجان، در روزی که برای همیشه نماد استوار بصیرت و حق‌طلبی ایرانیان نام گرفته، همگام با موج خروشان این ملت آگاه و با بصیرت با حضور و آمادگی کامل، بانگ رسای ولایتمداری و بصیرت را با خروشی تمام فریاد می‌زنیم که «ما عاشقان حیدریم پیرو خط رهبریم».

انتهای پیام/2308‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول