اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

دستاوردهای حماسه 9 دی کمتر از دفاع مقدس نبود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: دستاوردهای 9 دی اگر از هشت سال دفاع مقدس بیشتر نباشد کمتر از آن هم نخواهد بود.

دستاوردهای حماسه 9 دی کمتر از دفاع مقدس نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی امیری بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی در اردل، اظهار داشت: در فتنه 88 تمام دشمنان داخلی و خارجی نظام متعهد شده بودند که با حمایت غرب و رژیم صهیونیستی بتوانند انقلاب مخملی در کشور به راه بیندازند و به خیال خام خودشان بتوانند بساط جمهوری اسلامی را برچینند.

این مسئول افزود: با رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبر و بصیرت مثال زدنی ملت شهید پرور و همیشه در صحنه ایران نتوانستند به اهداف پلید و شومشان دست بیابند و با حرکت عظیم و خود جوش ملت ایران در روز 9 دی 88 بساط فتنه را برای همیشه از کشور برچیدند.

امیری با اشاره به دستاوردهای حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: دستاوردهای 9 دی اگر از هشت سال دفاع مقدس بیشتر نباشد کمتر از آن هم نخواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فتنه استکبار علیه نظام و ولایت از بین نرفته، افزود: امروز نیز وحدت و یکدلی ملت با بصیرت که با اتکا به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در مقابل تحریم‌ها و بحران‌های اقتصادی ایستاده‌اند، دشمن را ناکام و ناامید خواهد ساخت.

وی با اشاره به اینکه نهم دی تجلی اراده و اوج ولایت‌مداری ملت ایران است، بیان داشت: ملت ایران در مسیر پیشرفت کشور در سایه رهنمودهای رهبر همیشه آماده جان فشانی هستند.

این مسئول متذکر شد: روز نهم دی ماه، روز بصیرت مردم انقلابی ایران بود، حضور حماسی مردم در سراسر کشور قدرت برتر نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشید.

امیری اذعان داشت: آگاهی، بصیرت، عمل انقلابی و خودجوش ملت ایران، صداقت و پایداری و نیز بصیرت و دشمن شناسی مردم را به دشمنان فهماند و نشان دهنده پایبندی مردم به نظام اسلامی و خون شهدا بود.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول