اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

9 دی توطئه‏های دشمنان را در هم شکست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حماسه 9 دی و حضور مردم همه توطئه‎‏های دشمنان را در هم شکست.

9 دی توطئه‏های دشمنان را در هم شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی عصر امروز در جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی استان زنجان اظهار داشت: حماسه بزرگ 9 دی توطئه‏های رنگین، پیچیده و خطرناک صهیونیست، استکبار جهانی و انگلیس را از بین برد.

وی با اشاره به اینکه همه منافقان در فتنه 88 چهره‏های خود را رو کرده و نوکری استکبار را پذیرفتند، خاطرنشان کرد: آنها تصور می‏کردند که دیگر با این حرکت کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پایان رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مردم با بصیرت، ولایت‏مداری و آگاهی خود و حضور گسترده همه برنامه‏ها و فتنه‏های دشمنان را خنثی کردند، اضافه کرد: رهبری مقام معظم رهبری در این حماسه و نابودی فتنه‏ها نقش بسیار موثری داشت.

*9 دی باید زنده نگه داشته شود

وی با تاکید بر اینکه 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت عنوان شده است، تصریح کرد: باید این روز زنده نگه داشته شود.

حسینی رسانه‏ها را یکی از ارکان مهم زنده نگه‎داشتن روز 9 دی برشمرد و افزود: رسانه‏ها باید در این زمینه برنامه‏ریزی کنند.

وی با اشاره به برنامه‏ریزی در زمینه بزرگداشت ایام مبارک دهه فجر یادآور شد: نشاط، شور و شادابی در برنامه‏های صدا و سیما همزمان با این ایام مورد توجه باشد.

*انجام رسالت‏ها در دهه فجر اهمیت دارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم رسانه‏ها در روزهای مهم و حساس دهه فجر آنگونه که باید رسالت خود را انجام دهند، ادامه داد: دهه فجر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز آماده همکاری با رسانه‎ها است، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی شفاف یک رسالت مهمی به شمار می‏رود که باید با همکاری نهاد‏های مختلف انجام گیرد.

انتهای پیام/73006/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول