اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه:

حضور آگاهانه مردم در حماسه 9 دی فتنه دشمن را در هم شکست

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: حضور آگاهانه و به موقع مردم در حماسه 9 دی، فتنه دشمن را درهم شکست.

حضور آگاهانه مردم در حماسه 9 دی فتنه دشمن را در هم شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، حمید رضا مقدم فر در آیین گرامیداشت حماسه نهم دی که در ستاد سپاه استان تصریح کرد: فتنه 88 بزرگترین فتنه کشور بعد از پیروزی انقلاب است.

وی با بیان اینکه در فتنه 88، دشمن تصور می‌کرد که کار نظام جمهوری اسلامی ایران تمام شده است، گفت: فهم، آگاهی و حضور به موقع مردم در حماسه نهم دی، فتنه دشمن را خنثی و درهم شکست.

وی افزود: همان‌گونه که در 8 سال دفاع مقدس تمامی کشورهای منطقه، دشمن را همراهی کردند، در 8 ماه فتنه نیز تمام رسانه‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی دشمن برای ایجاد جنگ روانی به میدان آمده بودند.

معاون فرهنگی، اجتماعی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه فتنه 88 تفاوت بارزی با دیگر فتنه‌های گذشته نظام داشت، گفت: برخی از افراد که در فتنه‌های گذشته جزو احزاب و رهبران در مقابل دشمن بودند، در فتنه 88 کنار دشمن ایستادند.

سردار مقدم‌فر بیان داشت: تنها رمزی که دشمن برای پیروزی خود بر آن تکیه می‌کرد نیز همین امر بود.

وی یکی از ویژگی‌های مهم بصیرت را دشمن شناسی خواند و گفت: ملت ایران به واقع در حماسه نهم دی، بصیرت و شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/63002/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول