اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد سمیرم:

هنرمندان با آثار خود برای ماندگاری حماسه 9دی‌ماه تلاش کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم گفت: هنرمندان می‌توانند با پدید آوردن آثاری اثربخش و ماندگار در راستای ماندگاری حماسه بزرگ 9 دی‌ماه برای نسل آینده در جهت آگاهی و بصیرت جامعه تلاش کنند.

هنرمندان با آثار خود برای ماندگاری حماسه 9دی‌ماه تلاش کنند

ولی‌الله توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم با گرامی‌داشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: نهم دی‌ماه سالروز حماسه تاریخی و ماندگار مردم بصیر ایران در سال 88 است.

وی افزود: ملت ایران در 9 دیماه 88 با هوشیاری و بصیرت به صورت خودجوش در خیابان‌ها ریختند و نقاب از چهره فتنه گران برداشتند و فتنه دشمنان را سرکوب کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم 9 دی ماه را یوم الله دانست و گفت: با این حرکت ملی که در حمایت از نظام و ولایت بود انسجام و وحدت مردم نسبت به گذشته بیشتر شد.

وی با بیان اینکه این پیروزی عنایت خداوند به جمهوری اسلامی ایران بود، تصریح کرد: چنانچه این اتفاق نیفتاده بود و چهره منافقان برملا نشده بود و شاید در انتخابات آینده دوباره شاهد حضور و فتنه پررنگتر این افراد می‌شدیم.

توکلی در ادامه با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که فتنه 88 تمام شدنی نیست و احتمال دیگر فتنه‌ها در راه است، بر هشداری مردم تاکید کرد و گفت: دشمنان برای شکست این ملت و ایجاد جنگ روانی به حربه‌های مختلف متوسل می‌شوند و لذا هوشیاری مردم و مسئولان برای ایستادگی در برابر دشمنان ضروری است.

وی همچنین با اشاره به نقش هنر در راستای مقابله با توطئه‌های دشمنان افزود: جامعه هنرمندان باید در جهت بیداری و بصرت مردم با خلق آثاری ماندگار برای ماندگاری این حماسه ملی تلاش کنند و بر بصیرت و آگاهی مردم بیفزایند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول