اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام وزیر تعاون:

9 دی سیلی محکم ملت به دهان فتنه‌گران بود

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام وزیر تعاون، کار‌ و رفاه اجتماعی گفت: مردم فهیم و ولایت‌مدار با حضور میلیونی خود در 9 دی سیلی محکی به دهان فتنه‌گران و عوامل آنها زدند و بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ولایت تجدید میثاق کردند.

9 دی سیلی محکم ملت به دهان فتنه‌گران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، مجید دوستعلی در مراسم گرامیداشت 9 دی‌ در‌ مسجد جامع‌ زرند اظهار داشت: یوم‌الله 9 دی ‌ادامه 15 خرداد 42، 22 بهمن 57 و 13 آبان و دیگر ایام‌الله‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ‌فتنه به معنی دنیا‌خواهی و وابستگی به دنیا است، ابراز داشت:‌ در زمان حضرت علی (ع) هم دشمنان فتنه کردند، مسلمانانی بودند که در مقابل علی (ع) قد علم کردند، فتنه طی تاریخ بوده و تمام شدنی نیست.

دوستعلی عنوان کرد: فتنه سال 88 قبل از انتخابات کلید خورد و به بهانه تقلب در انتخابات‌ افراد خود فروخته اقدامات گستاخانه خود را‌ برای براندازی نظام اسلامی آغاز کردند تا جایی که نماینده صهیونیست‌ها اعلام کرد، جنبش سبز نماینده ما در ایران است.

وی تصریح کرد: مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در روز 9 دی 88 سیلی محکمی به دهان فتنه‌گران و عوامل آنها زدند و بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ولایت تجدید میثاق کردند.

دوستعلی خاطرنشان کرد: پیام 9 دی این است که ما تابع رهبری باشیم و در مسیر انقلاب گام برداریم به طوری که مقام معظم رهبری فرمودند، ‌«دشمن‌شناسی‌، لحظه‌شناسی‌ و اقدام به موقع و مجاهدانه و فداکارانه صورت گیرد، مسیر انقلاب عوض نمی‌شود».

انتهای پیام/ 80022/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول