اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل صدا و سیمای استان زنجان:

9 دی نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان گفت: حماسه 9 دی نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

9 دی نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صفری عصر امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اظهار داشت: همه مسئولان و به ویژه‏ رسانه‏ها به عنوان سربازان عرصه جنگ نرم و جنگ فرهنگی عمل می‏کنند.

وی با اشاره به اینکه روز 9 دی روزی است که همه نقشه‏های دشمنان نقش بر آب شده است، خاطرنشان کرد: بعد از جنگ‎های نیمه سخت اوایل انقلاب و جنگ سخت دوران دفاع مقدس جنگ نرم طراحی شده است.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با بیان اینکه دشمن تلاش زیادی به منظور ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم کرده‏ است، تصریح کرد: با توجه به شکست دشمنان 9 دی ماه باید یکی از مهم‏ترین اعیاد مردم باشد.

*مردم طعم شیرین مشارکت در انتخابات را نچشیدند

وی با اشاره به اینکه همه مردم در مقابل دشمنانی که به ارزش‏های اسلامی هجوم کرده بودند، مقاومت و ایستادگی کردند، اضافه کرد: دشمنان با ایجاد شرایط سخت و فتنه اجازه چشیدن طعم شیرین مشارکت را در انتخابات به مردم ندادند.

صفری با بیان اینکه فتنه سال 88 یک توطئه کاملاً آمریکایی و صهیونیستی بود، ادامه داد: این شرایط محکی برای تشخیص سره از ناسره بود.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور خود در نقاط مختلف کشور فتنه‎گران را در هم پیچیدند، یادآور شد: هدف دشمنان نابودی انقلاب اسلامی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

*هدف جنگ رسانه‏ای از بین بردن اعتقادات مردم است

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان با تاکید بر اینکه جنگی که به عنوان جنگ رسانه‏ها امروز مطرح شده است یک جنگ کاملاً واقعی است، اذعان داشت: هدف این جنگ از بین بردن ارزش‎ها و اعتقادات ملت‏ها است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در جنگ رسانه‏ای تلاش دارند ارزش‎ها و اعتقادات ملت ایران را نیز از بین برند، افزود: آنها تلاش می‎کنند حق را ناحق جلوه کنند.

*18 هزار شبکه در حال پخش برنامه

صفری با اشاره به اینکه 300 ماهواره در مدار زمین به پخش برنامه مبادرت می‏کنند، ادامه داد: 18 هزار شبکه در حال پخش برنامه هستند.

انتهای پیام/73006/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول