اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی:

9 دی پاسخ کوبنده مردم به استکبار جهانی است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی گفت: 9 دی ماه پاسخ کوبنده مردم به استکبار جهانی و دست‌نشانده‌های آنان بود و حضور مردم ولایتمدار در خلق حماسه نهم دی انکارناشدنی است.

9 دی پاسخ کوبنده مردم به استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مردم بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی اهانت به مقدسات را نپذیرفته و به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی با تبعیت از فرمان ولایت فقیه در همه عرصه‌ها وارد و از همه ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی دفاع خواهند کرد.

این مسئول تأکید کرد: خروش ملت در برابر فتنه‌گران به تمام دشمنان خارجی و داخلی ایران اسلامی ثابت کرد که ما در مقابل فتنه‌گران در هر لباسی که باشند می‌ایستیم و فتنه‌جویان را از همه عرصه‌های مملکت کنار می‌زنیم.

وی گردهمایی بزرگداشت نهم دی را تجدید میثاق با امام (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب دانسته و تصریح کرد: 9 دی روزی است که مردم ایران نشان دادند با بینش ایمانی در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کرده‌اند هرگز، نه مسیر را گم می‌کنند و نه از حمایت و صیانت پیشوا و رهبر خود مقام عظمای ولایت دست برمی‌دارند.

مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی افزود: خنثی شدن توطئه‌های دشمن و ناامیدی آن‌ها از ایجاد تفرقه در میان ملت ولایت‌پذیر ایران از دستاوردهای ارزشمند این مهم بود.

این مسئول گفت: آحاد مختلف مردم در نهم دی ضمن بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت به دنیا فهماندند که دشمنان خود را به خوبی شناخته و هرگز فریب حیله‌های آن‌ها را نخواهند خورد.

وی با بیان اینکه فتنه و توطئه دشمنان برای ایران اسلامی تمامی ندارد، بر ضرورت بیداری و آگاهی دینی و سیاسی مردم ایران تأکید و عنوان کرد: تبعیت از منویات ولی فقیه در هر زمان و انسجام و وحدت کلمه ملت، ایران اسلامی را بیمه می‌کند.

قهرمانی با بیان اینکه فتنه‌گران مکر کردند و خداوند مکر آن‌ها را آشکار کرد، بیان داشت: مکر دشمنان به واسطه عدم شناخت و آگاهی آن‌ها نسبت به سه عامل مردم، پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خداوند باری تعالی برملا و چهر واقعی آنها بر همه ظاهر شد.

انتهای پیام/61012/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول