اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

9 دی روز تشخیص حق از باطل است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی روز تشخیص حق از باطل است‌.

9 دی روز تشخیص حق از باطل است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین فرهنگی ظهر امروز در تجمع بصیرت و میثاق مردم مراغه با ولایت اظهار کرد: مردم ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب با حضور خود در تمام صحنه‌ها به ویژه در نهم دی‌ماه 88 نشان داده‌اند که آگاه‌ترین مردم دنیا هستند.

وی با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب یکی پس از دیگری در سایه بصیرت بالای مردم خنثی شده است، افزود: اطاعت از رهبری و عمل به فرمایشات معظم‌له کشور را در مقابل همه تهدیدها بیمه کرده است. 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه دشمن همیشه ایران اسلامی را برای ضربه زدن نشانه رفته است، افزود: مردم ایران اسلامی آگاه باشند که احتمال دارد دشمن به بهانه گرانی، مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حرکت‌های غیرانسانی و غیراخلاقی عاشوری سال 88 برنامه دشمن برای ایجاد نفاق در ایران بود ولی در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و آگاهی مردم به فرصتی برای همدلی و وحدت تبدیل شد.

مردم آگاه و همیشه در صحنه مراغه در این همایش که در سالن 2 هزار نفری آزادی مراغه برگزار شد، با حضور خود و دادن شعارهای کوبنده بار دیگر با رهبر خود تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/60007/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول