اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

خروش میلیونی 9 دی کمر فتنه‌گران و اربابشان را شکست

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: خروش میلیونی 9 دی کمر فتنه‌گران و اربابشان را شکست.

خروش میلیونی 9 دی کمر فتنه‌گران و اربابشان را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس ظهر امروز در مراسم سالروز 9 دی در مصلای کنگان اظهار داشت: حماسه عظیم و تاریخی ملت ایران در 9 دیماه سال 88 برگ زرینی در تاریخ پر افتخار ملت ولایتمدار، شجاع و سرفراز ایران اسلامی است.

وی افزود: گرامیداشت و نکوداشت حماسه 9 دی تجلیل از ارزش‌ها و پاسداشت بصیرت و همدلی است.

فرماندار کنگان با تشریح ابعاد توطئه شوم دشمن در فتنه 88 خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی با خروش میلیونی در 9 دیماه سال 88 کمر فتنه، سران فتنه و اربابانشان را شکستند.

یزدان‌شناس افزود: 9 دی نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران و روز وحشتی برای دشمنان است و تکریم و پاسداشت این روز امری لازم است.

فرماندار کنگان گفت: ملت ایران همواره ثابت کردند هرگز از اصول و ارزش‌ها و مقدسات فاصله نخواهند گرفت و تا آخرین قطره از آرما‌ن‌های انقلاب که ریشه در اسلام ناب محمدی(ص)دارد دفاع خواهند کرد.

یزدان‌شناس تصریح کرد: به رغم همه فشارها و حمایت‌های غرب از سران فتنه و فریب خوردگان داخلی، دشمنان بار دیگر در 9 دی سیلی محکمی از ملت ایران خوردند و امروز دشمن از این بیداری وحشت زده شده است.

وی یادآور شد: امروز شاهد اقتدار و عزت ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها هستیم و با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه ایران اسلامی هستیم.

در این آیین مردم نیز با شعارهایی در حمایت و اطاعت از ولی فقیه زمان و پایبندی به اصول و ارزش‌ها؛ بر بیداری و ایستادگی در برابر دشمنان تاکید کردند.

انتهای پیام/2451/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول