اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لردگان:

حماسه 9 دی مصداق عینی تحقق آیات قرآن بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه لردگان گفت: حماسه 9دی مصداق عینی تحقق آیات قرآن کریم بود.

حماسه 9 دی مصداق عینی تحقق آیات قرآن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسن انصاری ظهر امروز در همایش گرامیداشت 9 دی در مصلی لردگان اظهار داشت: قرآن و دستورات الهی بهترین عامل هدایت انسان‌هاست و بر همین اساس آموزه‌های قران باید نصب‌العین همه افراد باشد.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن مسلمانان را به مقابله با منافقان و بدخواهان توصیه می‌کند، افزود: باید تا زمانی که فتنه‌گران و بدخواهان اسلام در روی زمین وجود دارند، با آنها مقابله کرد و در برابرشان ایستاد.

انصاری در ادامه با اشاره به فتنه 88، تصریح کرد: در زمان حاضر بدخواهان اسلام کسانی هستند که در مقابل نظام جمهوری اسلامی صف‌آرایی می‌کنند و حماسه 9دی دفع یکی از این فتنه‌ها بود.

امام جمعه لردگان با بیان اینکه فتنه 88 یک فتنه به تمام معنا بود، متذکر شد: در جریان فتنه 88 عوامل داخلی و خارجی با یک برنامه‌ریزی حساب شده قصد براندازی نظام را داشتند که با درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری خنثی شد.

انصاری، ولایت‌فقیه را عامل پایداری و استمرار انقلاب اسلامی دانست و گفت: تاکنون فتنه‌ها و هجمه‌های بسیاری متوجه کشور شده و ولی‌فقیه به درستی این فتنه‌ها را شناسایی و مردم را نسبت به آن آگاه می‌کنند.

وی بر ضرورت گرامیداشت بیش از پیش حماسه 9 دی تاکید و خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی ماه یک واقعه تاریخی و فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید هر ساله این روز به نحو پرشوری گرامی داشته شود.

امام جمعه لردگان افزود: حماسه 9 دی تجلی حضور خودجوش مردم کشور در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب بود و ضروری است تا مردم این هوشمندی خود را در هر برهه و زمان خاص حفظ کنند.

انتهای پیام/68004/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول