اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان‌:

9 دی ‌روز تجدید بیعت ملت ‌با ولایت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهبنان ‌گفت: 9 دی ‌روز بصیرت و تجدید بیعت امت اسلامی با ولایت و رهبری است.

9 دی ‌روز تجدید بیعت ملت ‌با ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان حجت‌الاسلام ‌عباس صالح‌نیا ظهر امروز در جمع مردم کوهبنان اظهار داشت: 9 دی ماه روز بصیرت و تجدید امت اسلامی با ولایت و رهبری است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری این روز تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است. 

وی ادامه داد: 9 دی ماه روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است که ملت شریف ایران در برابر اهانت و حرمت‌شکنی عده‌ای غافل و خود‌فروخته خروش و خشم خود را به نمایش گذاشت و با تمام وجود از مقدسات و عاشورای حسینی دفاع کردند.

صالح‌نیا عنوان کرد: 9 دی ماه ملت همیشه بیدار ایران اسلامی به سران فتنه و غافلان نه گفتند و بار دیگر با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت و رهبری تجدید عهد و پیمان‌ و مشروعیت سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بار دیگر به جهانیان اعلام کردند. 

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی 9 دی نشان دادند در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کردند، راه و هدف خویش را گم نکرده و با‌بصیرت دست در دست ولایت نهادند و روزی تاریخی و به یاد ماندنی را رقم زدند.

صالح‌نیا ‌عنوان کرد: حضور میلیونی مردم و خلق حماسه‌ای بی‌نظیر در 9 دی ماه موجب دلگرمی دوستان انقلاب همچنین عزت و افتخار ایران اسلامی در دنیا شد. 

وی بیان کرد: حضور پر‌شور مردم و شعار علیه فتنه‌گران و استکبار جهانی زمینه عقب‌نشینی و ذلت دشمنان را در پی داشت و سبب شد که آنان از ملت و رهبری نظام کینه به دل بگیرند. 

امام جمعه کوهبنان افزود: یکی از برکات مهم این روز بیداری اسلامی بود که ‌در سراسر جهان حتی در قلب جهان کفر نیز شاهد خیزش و حرکت مردم هستیم. 

وی گفت: ملت ایران اسلامی که در سایه عاشورا زیسته‌اند لحظه‌ای از خط ولایت و رهبری همچنین آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (‌ره) و شهیدان فاصله نمی‌گیرند و تا آخرین قطره خون در خدمت رهبر فرزانه و محبوب انقلاب هستند.

انتهای پیام/80012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول