اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

9 دی انقلابی دیگر در مسیر انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه 9دی انقلابی دیگر در راستای انقلاب اسلامی ایران بود.

9 دی انقلابی دیگر در مسیر انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید جلیل ظهر امروز در همایش گرامیداشت 9 دی در مصلای لردگان اظهار داشت: چند سال از فتنه 88 می‌گذرد و این زمان فرصت مناسبی در اختیار ما قرار می‎دهد تا به تحلیل بیشتر آن بپردازیم.

وی با بیان اینکه حماسه 9دی، انقلابی دیگر در مسیر انقلاب اسلامی بود، متذکر شد: حماسه 9دی با دفع فتنه 88 نقش بسیار مهمی در استمرار انقلاب اسلامی داشت و ضروری است تا این حماسه را بیش از پیش گرامی داشت.

جلیل به چگونگی وقوع فتنه 88 اشاره کرد و گفت: در جریان فتنه 88 عده‌ای با حمایت نیروهای بیگانه سعی در تضعیف و براندازی نظام داشتند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فتنه‌جویان به بهانه تقلب در انتخابات فضای کشور را به آشوب کشیدند در حالی که هدف واقعی آن‌ها نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

این مسئول با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن، بیان داشت: دشمن در سال‌های اخیر با ایجاد تحریم‌ها و تحمیل فشارهای اقتصادی بر مردم کارآمدی نظام را زیر سئوال ببرد.

وی بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی در کشور تاکید و متذکر شد: اختلاف و دوگانگی می‌تواند آسیب جدی به نظام وارد کند برهمین اساس ضروری است تا مسئولان به حفظ و تقویت وحدت توجه بیشتری داشته باشند.

جلیل در پایان اذعان داشت: با وجود تحریم‌ها و فشارهایی که از سوی دشمنان بر مردم وارد می‎شود اما مردم ما هوشیارانه در برابر این فتنه‌ها مقاومت کرده و همواره توطئه‌های دشمن را خنثی می‎کنند.

انتهای پیام/68004/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول