اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پاسداشت 9 دی در استان اردبیل صورت گرفت

تاکید بر ترویج فرهنگ ولایت‌مداری به عنوان اساس حرکت انقلابی

خبرگزاری فارس: در پاسداشت 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهرهای مختلف استان اردبیل این روز گرامی داشته شد و مردم بر ترویج فرهنگ ولایت‌مداری به عنوان عامل صیانت‌کننده از دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید شد.

تاکید بر ترویج فرهنگ ولایت‌مداری به عنوان اساس حرکت انقلابی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم گرامیداشتی که ظهر امروز در شهرهای مختلف استان و در حمایت از مسیر ولایت‌مداری و روشنگری راه انقلاب اسلامی در سال‌های آینده با حضور اقشار مختلف مردم در مساجد و حسینیه‌ها برگزار شد، اقشار مختلف مردم اعم از دانشجویان، نخبگان، مسئولان، خانواده‌های شهدا، اصناف، بازاریان و آحاد مردم حسینی و ولایت‌مدار استان اردبیل جلوه‌های زیبایی از دلدادگی به جایگاه رفیع ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند و از 9 دی به عنوان میثاق همیشه ماندگار امت با ولایت و حضور آگاهانه و مقتدرانه در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی یاد کردند.

در این برنامه‌ها که در شهرهای اردبیل، نیر، نمین، سرعین، مشگین‌شهر، بیله‌سوار، پارس‌آباد، خلخال و کوثر برگزار شد مردم آگاه و هوشیار استان اردبیل در حمایت از ولایت و در محکومیت گستاخی برخی از فتنه‌گران اعلام کردند که در انتخابات پیش‌رو اجازه کوچکترین دخالت و کارشکنی‌ را نخواهند داد و با بصیرتی تمام و کمال سعی خواهند کرد ارزش‌های انقلابی را به منصه ظهور برسانند.

در این برنامه‌ها که همراه با پخش کلیپ و عزاداری حسینی مردم شهرهای مختلف در عشق به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همراه بود شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهایی «اردبیل‌لی اویاخدی، رهبرینه دایاخدی»، «لبیک یا حسین»، «اطاعت از خامنه‌ای اطاعت از امام است»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و شعارهای دیگر انقلابی بار دیگر به تمام فتنه‌گران داخلی و خارجی اعلام کردند که حرکت آنها اقدامی بی‌ثمر و بی‌نتیجه است.

در این برنامه‌ها بر هوشیاری و دینداری مردم در دفع توطئه‌های دشمنان و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و پایبندی به اعتقادات دینی تاکید شده و بر رعایت سه عنصر بصیرت عمیق، تشخیص به موقع و عمل شایسته تاکید شده است چرا که غفلت از این سه عنصر می‌تواند جامعه اسلامی را تا مرز سقوط بکشاند.

در این برنامه‌ها که ائمه جمعه اکثر شهرها سخنرانان آن بودند بر پیوند ناگسستنی امت با ولایت به عنوان شاخصه 9 دی اشاره کرده و تنها راه گذر از مشکلات فعلی نیز تبعیت از ولایت فقیه و دشمن‌شناسی و داشتن بصیرت یاد شد.

علاوه بر برگزاری برنامه‌های مختلف، نهادها و دستگاه‌های انقلابی نیز در گرامیداشت حماسه 9 دی به مانند تبلیغات اسلامی، جامعه روحانیت، جامعه زنان فرهیخته، کانون مداحان و شعرا، شورای هیئت‌های مذهبی، ائمه جمعه و جماعات استان، دار‌القرآن و موسسات قرآنی، دانشگاه‌های استان اردبیل و دانشجویان با بصیرت ضمن اعلام حمایت از مقام معظم رهبری و ارزش‌های این نظام ضرورت دفع توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را یادآور شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه این نهادهای انقلابی آمده است: عده‌ای کوردل در سال 88 فتنه‌ای را به وجود آوردند تا کام این ملت به دنبال پیروزی در انتخابات به تلخی کشیده شود به طوری که سران فتنه با کلمه رمز تقلب از مدت‌ها قبل به فکر چگونگی مقابله با شکست در انتخابات بودند و با تشکیل کمیته صیانت از آرا پروژه تشکیک در انتخابات را کلید زدند و به اجرا در‌آوردند که هدف آن جز ضربه زدن به دیانت این ملت و ارزش‌های خلق شده همچون ولایت فقیه چیز دیگری نبود.

در بخش پایانی این بیانیه‌ها با تاکید بر ارزشمندی حماسه 9 دی به عنوان ارزش و تجلی افتخار حسینی پیوند ناگسستنی امت و ولایت را رمز اقتدار و پیروزی این ملت اعلام کردند.

انتهای پیام/62001/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول