اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس به مناسبت حماسه نهم دی ماه

9 دی حماسه بزرگ عاشورایی ملت در ‏دفاع از ولایت بود

خبرگزاری فارس: نهم دی ماه سال 1388 حماسه بزرگ عاشورایی ملت ایران در ‏دفاع از ‏انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود.

9 دی حماسه بزرگ عاشورایی ملت در ‏دفاع از ولایت بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، مسئولان این شهرستان نیز در سالروز حماسه بزرگ عاشورایی ملت ایران که در حقیقت در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود با محکوم کردن اقدامات فتنه‌جویان و فتنه‌انگیزان در 9 دی 88، بار دیگر با رهبر فرزانه خود تجدید پیمان کردند.

فرماندار عباس‌آباد: تبلور اراده مردم مسلمان و ولایت‌مدار بود

فرماندار عباس‌آباد با اشاره به اینکه حماسه نهم دی‌ماه ‏آزمون بزرگی برای ملت ایران اسلامی بود، گفت: حماسه نهم دی ماه، تبلور اراده مردم مسلمان و ولایت‌مدار بود که در قالب جوشش آگاهانه مردمی انجام شد و یک‌بار دیگر به همه فتنه‌گران و دشمنان نظام اسلامی ایران فهماند که ملت غیور ایران با بصیرت و آگاهی و تحت زعامت ولی امر خود، از این انقلاب دفاع خواهند کرد.

تقی خادمی با بیان اینکه تبعیت از ولایت،‎ ‎مهم‌ترین شاخصه ملت ایران است که همواره این مهم را به ‏منصه ظهور رسانده‌اند، افزود: ملت حسینی در حماسه نهم دی، عاشورایی به صحنه آمد و گوشه‌ای از غیرت حسینی خود را در دفاع از ولایت و انقلاب به دشمنان خارجی و غفلت‌زدگان داخلی نشان داد.

خادمی همچنین اظهار داشت: امروز هم دشمن توطئه‌های دیگری را با ادبیات و مطالبات جدید در سر می‌پروراند که باید با دقت حیله آنان را برملا کرد و این هوشیاری در ملت ایران وجود دارد.

فرماندار عباس‌آباد در پایان تأکید کرد: ملت ایران مکتب اهل بیت (ع) را به جان پذیرفته و با حماسه حسینی حیات یافته است.

امام جمعه سلمانشهر: 9 دی روز تحقق شعار استقلال، آزادی و... است

امام جمعه سلمانشهر نیز در گفت‌وگو با فارس 9 دی را روز تجلی آرمان‌های امام و شهدا و تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دانست و گفت: ملت ایران با حرکت عاشورایی در نهم دی ماه 88، ضمن تجدید پیمان مجدد با ولایت فقیه، دسیسه‌های استکبار جهانی و ایادی مزدورش در داخل و خارج از ایران اسلامی را نقش بر آب کردند.

حجت‌الاسلام سید محمد نقیب‌پور به اهمیت بصیرت در زندگی فردی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: ملت ایران در دوران فتنه با بصیرت، آگاهی کامل، وحدت و همدلی، حماسه نهم دی را به عنوان یک حماسه عظیم و ماندگار برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران خلق کردند.

امام جمعه کلارآباد: حماسه 9 دی اثبات ولایت‌مداری مردم ایران بود

امام جمعه کلارآباد نیز با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه طمع‌ورزی دشمنان به نظام اسلامی را کوتاه و به تثبیت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کرده است، گفت: حماسه 9 دی اثبات شجاعت، بصیرت و ولایت‌مداری مردم ایران بود.

حجت‌الاسلام عبدالرحمان سورتچی با اشاره به اینکه محرم و عاشورا مبدأ و بنای حرکت ملت سرافراز ایران اسلامی در ابتدای انقلاب بود، تصریح کرد: در نهم دی ماه 1388 عاشورا به کمک مردم آمد و الهام بخش آن حماسه بزرگ و ماندگار شد. نهم دی ماه سالروز حماسه عظیم مردمی در پشتیبانی از مبانی فکری، اعتقادی، ولایی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بخشدار مرکزی عباس‌آباد: ملت نشان داد جوهره انقلاب در آنان گره خورده است

بخشدار مرکزی عباس‌آباد نیز با اشاره به اینکه ملت با حضور خود در حماسه نهم دی نشان دادند جوهره انقلاب در زندگی آنان گره خورده است، گفت: اگرچه ممکن است مشکلات اجرایی و بی‌دقتی مدیریتی و به ویژه بیکاری، تورم و مشکلات اقتصادی موجب ناراحتی آنان شده باشد، اما غرب نباید دچار اشتباه شود و از پیام حماسه نهم دی ماه دریافت کند که روح کلی جامعه ایران اسلامی، دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهداست و یک صدا ایستاده است و از انقلاب دفاع می‌کند.

حسن مقدم‌فرد با اشاره به اینکه حماسه نهم دی، تبلور و تبیین ولایت‌مداری ملت ایران بود، افزود: ملت به خوبی دریافت که عامل سرافرازی، اقتدار و همبستگی در پیروی از ولایت فقیه است و چه در فتنه‌های زمان امام راحل و چه در عصر رهبر معظم انقلاب این رابطه عاطفی میان ملت و ولایت فقیه باعث شده انقلاب حفظ شود و همین عامل فتنه‌های آنان را خنثی کند.

بخشدار بخش سلمانشهر: حماسه 9 دی بصیرت ملت را متجلی کرد

بخشدار بخش سلمانشهر در غرب مازندران نیز با اشاره به اینکه نهم دی تجدید بیعت مجدد مردم با ولایت بود، گفت: حماسه 9 دی ولایت‌مداری و بصیرت ملت را متجلی کرد.

شمسعلی نورمحمدی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه راهپیمایی نهم دی ماه تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است، افزود: در نهم دی ماه 88 ملت ایران عمق وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به تمام جهانیان نشان داد و در زیر سایه ولایت فقیه، توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشت.

نورمحمدی بر روشنگری و آگاهی بخشیدن به نسل جوان تأکید کرد و گفت: نهم دی ماه تبلور شور و نشاط و امید به آینده کشور در میان ملت ایران اسلامی است که توطئه‌های دشمنان بر آن اثری نمی‌گذارد و نخواهد گذاشت.

فرمانده سپاه عباس‌آباد: حماسه نهم دی بیعت مجدد مردم با ولایت و رهبری است

فرمانده سپاه عباس‌آباد با تأکید بر لزوم درس‌آموزی از حوادث فتنه 88 گفت: فتنه 88 تلنگری بود تا با بصیرت و هوشیاری در میان تمامی اقشار جامعه همیشه مراقب تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی باشیم.

سیاوش طالشی با بیان اینکه حماسه تاریخی 9 دی که پاسخ دندان‌شکنی به فتنه‌گران 88 بود در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شده است، خاطر نشان کرد: حماسه نهم دی، نماد ولایت‌مداری ملت ایران و بیعت مجدد مردم با ولایت و رهبری است.

فرمانده انتظامی عباس‌آباد: حماسه نهم دی، بیعت مجدد با فرامین رهبری است

فرمانده انتظامی عباس‌آباد نیز در همین راستا اظهار داشت: حماسه نهم دی، حماسه حضور گسترده مردم در صحنه، بیعت مجدد با فرامین رهبری و حضور فکری و عملی آنان در کنار نظام اسلامی است.

احسان‌الله کشاورزی با بیان اینکه آنچه روز نهم دی 88 را از سایر روزهای تاریخی انقلاب متمایز می‌کند، حماسه عظیم و خودجوش مردم بوده است، تصریح کرد: بی‌شک حماسه ماندگار نهم دی تا ابد در تاریخ نظام و انقلاب ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند.

شهردار مرکزی عباس‌آباد: نهم دی تبلور حضور الهی در اعتقادات مردم بود

شهردار مرکزی عباس‌آباد با تأکید بر اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با تدابیر زمینه بروز برخی بدعت‌ها را در کشور خنثی کردند، گفت: نهم دی تبلور حضور الهی در افکار و اعتقادت مردم ایران اسلامی بود.

علی‌اصغر موسی‌پسندی با اشاره به اینکه خشم ملت ایران از قدرت‌های استکباری و خودکامه را همچنان در باورها و بصیرت‌های مردم ایران می‌توان مشاهده کرد، افزود: حماسه مردمی نهم دی، خط بطلانی بر باورهای فریفتگان بی‌بصیرت بود و دشمنان را در جبهه‌های جنگ نرم ناکام گذاشت.

موسی‌پسندی همچنین در پایان با اشاره به اینکه 9 دی، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود، خاطر نشان کرد: پذیرش فرهنگ اسلام و عاشورا، ولایت‌مداری و بصیرتی معنوی و اعتقادی را می‌طلبد و حضور ملت در حماسه نهم دی نشان داد که برخلاف تبلیغ فتنه‌گران، مردم از ولایت‌مداری و بصیرت کافی برخوردار بوده و از این باورها برای پاسداری از نظام و ارزش‌های دینی آن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/2296/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول