اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه منطقه دوم دریایی بوشهر:

هدف از گرامیداشت 9 دی تقویت یک جریان سیاسی خاص نیست

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر گفت: هدف از گرامیداشت حماسه 9 دی تقویت یک جریان سیاسی خاص در کشور و قضد نکوهش جریان خاص دیگری را نیز داریم.

هدف از گرامیداشت 9 دی تقویت یک جریان سیاسی خاص نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، عزیز غضنفری پیش از ظهر امروز در مصلای امام خامنه‎ای شهر خورموج اظهار داشت: نهم دی مربوط به هیچ جریان سیاسی خاص در کشور ما نیست و 9 دی متعلق مردم ایران است و همه ملت ایران با همه گرایش‏ها در صحنه آمدند.

وی یادآور شد: همه مردم حادثه نهم دیماه را خلق کردند و این روز متعلق به آحاد ملت ایران است. نهم دیماه یک حرکت فراجناحی و فرا خطی بود و نباید در قالب تحلیل‎های جناحی سیاسی تفسیر کنیم و این فضا را محدود کنیم.

غضنفری خاطرنشان کرد: آنچه که در سال 88 بر این ملت روا داشته شد از اساس ارتباطی با موضوع انتخابات نداشت و به فرموده مقام معظم رهبری توطئه‎ای بود که از خارج طراحی شد و عده‎ای هم از سر غفلت در این میدان بازی کردند.

مسئول سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر گفت: 9 دی به یوم الله تبدیل شده است و وقتی پای عاشورا و قلع و قمع مقدسات به میان آمد وطن یکپارچه کربلا شد و شور عاشورایی ملت مسلمان غلیان کرد و این روز در تاریخ کشور ما برجسته شد.

غضنفری بیان کرد: باید از 9 دی عبرت گرفت و نباید در نهم دی متوقف ماند و باید بدانیم بعد از 9 دی چکار کنیم.

وی با اشاره به عبرت‎های نهم دیماه گفت: ملاک حق و حقیقت در ایام فتنه است و در این ایام خاصیت فتنه این است که فضا غبارآلوده و مبهم می‎شود.

غضنفری اظهار داشت: در ایام فتنه تفسیرها متفاوت و قرائت‎ها گوناگون است و باید به حق و حقیقت متوسل شد و این تعصبات جناحی باعث بیچاره شدن انسان می‎شود و باید به حق و حقیقت توجه کنیم حتی اگر مخالف با تعصبات و گرایش‎های سیاسی ما باشد.

وی با اشاره به مرزبندی با دشمن خاطرنشان کرد: در فتنه 88 معلوم بود که از چه فکری حمایت می‎شد و با اسم از افرادی در این فتنه نام می بردند و امروز باید حب و بغض‎ها را کنار بگذاریم و از حوادث گذشته عبرت بگیریم و تاریخ برای عبرت‎آموزی است.

انتهای پیام/66001/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول