اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهشهر:

عزت ملت در گرو ذوب شدن در امام و رهبری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهشهر گفت: اقتدار و عزت ملت در گرو ذوب شدن در اسلام و امام و رهبری است.

عزت ملت در گرو ذوب شدن در امام و رهبری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر، حجت الاسلام سیدصابر جباری امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری در خطبه‌های نماز جمعه بهشهر افزود: نهم دی ماه دشمن و کفر برای براندازی اسلام و ایران و رهبری به پا خاسته و اراده خداوند، رهبری ولی فقیه و هوشیاری مردم مانع از تحقق اهداف دشمن شد.

وی بیان داشت: مدل حکومت ما، مدل عدالت اجتماعی است که تسلیم محض حکومت خداوندی هستیم و باید همچنان که در اسلام ذوب شدیم در امام و رهبری نیز ذوب شویم.

خطیب جمعه بهشهر با اشاره به تشییع شهدای عتبات عالیات و جنگ تحمیلی در بهشهر اظهار داشت: این دو شهید از شهدای راه اسلام و انقلاب هستند که وفادار به انقلاب ماندند و نکوداشت و پاسداشت آنان از وظایف ما است.

وی ادامه داد: ما تابع و حامی ولی فقیه هستیم و با آمریکا مخالفیم و این مخالفت را با صدای بلند اعلام می‌کنیم.

حجت‌الاسلام جباری اضافه کرد: آمریکا با برقراری رابطه، ضابطه را زیر پا می‌گذارد و او در این رابطه به دنبال برقراری ارتباط نیست، بلکه برده می‌خواهد.

وی اظهار داشت: مردم آزادمرد ایران اسلامی با اطاعت پذیری از رهبری به هیچ عنوان زیر سلطه آمریکا نمی‌روند و زمزمه این ارتباط نیز زمزمه‌های اشتباهی است، چرا که ملت ایران هیچ سنخیتی با آمریکا ندارند.

خطیب جمعه بهشهر با بیان اینکه برقراری این رابطه دارای شرایطی است، خاطر نشان کرد: شما جلوی بلوکه شدن پول‌های ما را بگیرید و پول را به ما برگردانید و منافقانی که به این مملکت خیانت کردند را هم به ما برگردانید این گوشه‌ای از شرایط رابطه است.

وی گفت: شما خیزش اسلامی را بهار عربی دانستید، بله اسلام بهار است و زندگی و حیات است برای ما فرقی ندارد که عربی باشد یا غیر عربی ولی شما اسم را عوض می‌کنید، مانع‌تراشی می‌کنید و برای خود مدل می‌سازید.

امام جمعه بهشهر افزود: مدل ما مدل اسلامی است که امام راحل اندیشید و اکنون رهبری با درایت آن را دنبال و جامعه را اداره می‌کند و اطاعت‌پذیری از رهبری در هر شرایطی برای ما اولی است.

جباری با اشاره به خدمات انجام شده در کشور نیز یادآور شد: اکنون ایران اسلامی دارای رشد و بالندگی فزاینده است و خدمات و تجربیات فراوانی به‌دست آورده است که دشمن از همین افکار بلند ملت ایران وحشت دارد.

امام جمعه بهشهر با سفارش و تاکید بر تقوای الهی در تمام مراحل زندگی گفت: رستگاری ما در تقوای الهی است و باید خون شهدا را پاس داشته و با بهره‌مندی از افکار و اندیشه‌های مراجع راه حق را پویاتر از گذشته ادامه داده و آینده را روشن بسازیم و ناامید نشویم.

به گزارش فارس بعد از اقامه نماز جمعه و عصر در بهشهر مراسم تشییع پیکر شهیده «نازدانه سعدی» از شهدای عتبات عالیات که در حمله تروریستی در سامرا به شهادت رسید و شهید «عباس صداقت» جانباز 70 درصد بهشهری که شب گذشته به خیل شهدا پیوستند بر دستان مردم ولایتمدار بهشهر برگزار و در گلزار شهدای بهشهر به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/86002/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول