اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

حماسه 9 دی درس بزرگی به دشمنان ایران اسلامی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت با اشاره به 9 دی 88 گفت: حماسه 9 دی درس بزرگی به دشمنان ایران اسلامی بود.

حماسه 9 دی درس بزرگی به دشمنان ایران اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی دهدشت با توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی اظهار داشت:  یکی از راه‌های حرکت به سمت تقوی الهی ترک معاصی است.

خطیب جمعه دهدشت تصریح کرد: یکی از مسائلی که باعث افزایش منزلت انسان در نزد خداوند می‌شود ترک معاصی و انجام واجبات است.

حسینی بیان داشت: انجام واجبات الهی باعث رشد و تعالی انسان و جامعه انسانی می‌شود و اگر امروزه  بشریت دچار مشکلات عدیده شده است به دلیل دوری از همین واجبات است.

 وی در ادامه با اشاره به توصیه رهبری به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: این تدبیر هوشمندانه‌ترین راه برای مقابله با تحریم‌های یک جانبه و غیرانسانی غرب علیه ایران اسلامی است.

خطیب جمعه دهدشت توجه و تقویت پایه‌های کشاوری را یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌ها دانست و تصریح کرد: با تقویت کشاورزی می‌توان خیلی از تحریم‌های غرب را دور زد.

حسینی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم ایران اسلامی در چنین مواقعی دچار مشکل نشود و کشورهای غربی نتوانند بر کشور ما فشار وارد کنند باید اقتصاد کشور را هر چه بیشتر تقویت کنیم.

وی با اشاره به لزوم حفظ و تقویت وحدت بین مسئولان ابراز داشت: مسئولان باید در همه حال وحدت بین خود را مدنظر داشته باشند چرا که با بروز هرگونه اختلافی بین مسئولان بدنه جامعه دچار تزلزل روحی می‌شود و مردم روحیه‌ای برای مقاومت در برابر مشکلات و معضلات ندارند.

خطیب جمعه دهدشت در بخش دیگری سخنان خود با اشاره به حماسه 9دی 88 عنوان داشت: این حماسه پرشور برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

حسینی یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی بار دیگر نقشه‌های خود را بر آب دیدند و به این نکته پی بردند که مشکلات و اختلافات جزیی باعث نخواهد شد که مردم از انقلاب و اعتقادات خود چشم پوشی کنند.

انتهای پیام/82008/خ30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول