اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه داراب:

9 دی فتنه‌گران را به مرده سیاسی تبدیل کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه داراب گفت: منفعل شدن جریان فتنه، تبدیل فتنه‌گران به مرده سیاسی و افزایش مشروعیت و مقبولیت مردمی نظام، از دستاوردهای حماسه 9 دی است.

9 دی فتنه‌گران را به مرده سیاسی تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، حجت‌الاسلام رضا صادقی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: عمق‌بخشی به بینش و بصیرت سیاسی مردم، شناخت جریانات سیاسی، کنار رفتن نقاب از چهره فتنه‌گران، تقویت باور جنگ نرم در مردم و افزایش اقتدار و استحکام نظام جمهوری اسلامی از دستاوردهای حماسه 9 دی ماه است.

وی منفعل شدن جریان فتنه، تبدیل فتنه‌گران به مرده سیاسی و افزایش مشروعیت و مقبولیت مردمی نظام را از دیگر دستاوردهای حماسه ی 9 دی برشمرد و خاطرنشان کرد: حرکت مردمی 9 دی نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ایران را در مقابل فتنه‌گران واکسینه و بیمه کرد.

صادقی ادامه داد: مردم ایران در این روز بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی خود را به خوبی نشان دادند و به جهانیان ثابت کردند که مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و تا زمانی که این مردم هستند نظام جمهوری اسلامی پایدار است.

نماینده ولی فقیه در داراب پویایی و مانایی حماسه 9 دی را در گرو مطالعه، تبیین و بازگو کردن زوایا و دستاوردهای آن دانست و افزود: وظیفه تریبون‌داران، روحانیان، مسئولان نظام و هر کسی که از این حماسه پرشور مطلبی می‌داند این است که آن را برای مردم بازگو کنند.

وی با بیان اینکه در 9 دی انقلابیون واقعی از مدعیان دروغین جدا و به مردم معرفی شدند افزود: 9 دی ماه روز رسوایی فتنه‌گران و عاشوراستیزان است.

صادقی دستاوردهای فتنه 88 برای نظام جمهوری اسلامی را بیشتر از خسارات وارده به آن دانست و افزود: در حماسه 9 دی رفراندوم ملی در دفاع از نظام و رهبری شکل گرفت و مردم با حضور ده‌ها میلیونی، میزان حمایت خود را از رهبری و نظام نشان دادند.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول