اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان

حرکت انقلاب بعد از فتنه 88 پرشتاب‌تر شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: مسیر انقلاب بعد از جریان فتنه 88 حرکت پرشتابی را به خود گرفت تا به اهداف مهمی چون نابودی مستکبران و ظالمان برسد.

حرکت انقلاب بعد از فتنه 88 پرشتاب‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان،‌ حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی در فتنه 88 تمام همت خود را برای نابودی نظام اسلامی به کار بستند و امید به رسیدن اهداف شوم خود داشتند.

وی بیان داشت: حضور گسترده مردم در روز 9 دی و دفاع از اسلام و ولایت موجب تثبیت، استحکام و اقتدار نظام اسلامی شد و قدرت شیطانی و پوشالی دشمن را متزلزل کرد.

حسینی تصریح کرد: این فتنه در حالی خنثی شد که چهره نفاق نیز برملا شد که خطرناک‌تر از حیله دشمنان بود و 9 دی موجب شد که مردم با نظام و رهبری و ولایت از جان و دل پیمان مستحکم و ناگسستنی ببندند به گونه‌ای که دشمنان برای همیشه مایوس شدند.

وی بیان داشت:‌ اگر دشمنان به مزدوران و منافقان داخلی دل بسته بودند در روز 9 دی متوجه شدند، اسلامی که با ولایت باشد، هیچ قدرتی نمی‌تواند این ملت را شکست دهد.

خطیب جمعه سیرجان از ویژگی‌های بارز 9 دی را بیداری و بصیرت بیشتر مردم و توجه عمیق‌تر به نعمت وجود رهبری دانست و افزود: پس از این جریان فتنه، مسیر انقلاب حرکت پرشتابی را گرفت تا به اهداف خود از جمله نابودی مستکبران و ظالمان برسد.

حسینی مستکبران جهان به ویژه امریکا و رژیم صهیونیستی را در آستانه نابودی و متزلزل عنوان کرد و افزود: اینها هنوز نمی‌خواهند باور کنند که دارند نابود می‌شوند.

وی به سالروز پیام تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف اشاره کرد و گفت: گورباچف اعتراف کرد که اگر به نامه رهبر جمهوری اسلامی ایران عمل می‌کردم، کشورم تجزیه نمی‌شد.

امام جمعه سیرجان مردم را به حضور گسترده در آیین بزرگداشت روز بصیرت دعوت کرد و گفت: این مراسم فردا در مسجد جامع سیرجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80015/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول