اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

9 دی چشم فتنه را کور کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: مردم مومن و متعهد در نهم دیماه سال 88 چشم فتنه را کور کردند و دشمن را از دوست تشخیص دادند.

9 دی چشم فتنه را کور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه پیروی از ذات خداوند را موجب نزول برکت‌ها و رحمت‌های الهی دانست و اظهار داشت: کسی که خداوند را در تمام کارها مد نظر بگیرد، سعادت دنیا و آخرت نصیبش می‌شود.

وی بیان داشت: انسان مومن دل در گرو شیطان نمی‌دهد، زیرا می‌داند که بیشترین خسارت‌ها به خودش می‌رسد.

رمضانی‌پور افراد به ظاهر مسلمان که هیچ بویی از مسلمانی نبرده‌اند را پیروان شیطان خواند و ابراز داشت: این افراد که به جامعه اسلامی خود خیانت می‌کنند در جهل به سر می‌برند و نابود می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: انسان همیشه در کارهایش باید خدا را در نظر بگیرد و امروز شاهد آن هستیم که مردم خداترس چگونه بابصیرت خود به پشتوانه ولایت‌فقیه به صورت خودجوش به میدان آمدند و حماسه‌ساز شدند.

رمضانی‌پور عنوان کرد: 9 دیماه سال 88 مردم مومن و متعهد چشم فتنه را کور کردند و دشمن را از دوست تشخیص دادند و به همه معرفی کردند.

وی اظهار داشت: بصیرت و پایبندی به دین و ولایت‌مداری با ایمان مردم شکل گرفت و عنصرهایی چون حضور، دل‌بستگی ملت به نظام جمهوری اسلامی، بیداری و هوشیاری و نیز احساس مسئولیت مردم در برابر انقلابی که خودشان به وجود آوردند و حضور یکپارچه در آن نقش داشت.

رمضانی‌پور بیان کرد: بصیرت شامل تدبر، سعی و تلاش در برابر حوادثی است که به وجود می‌آید واین گونه چشم انسان به حقیقت باز می‌شود.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: از صدر اسلام تا به امروز افراد زیادی بودند که با توطئه‌های خود می‌خواستند به نظام اسلامی آسیب برسانند، اما هر بار این هوشیاری و آگاهی مردم بود که آن را خنثی کرد.

رمضانی‌پور با تاکید بر پرهیز از دنیا و مسائل مادی، جوانان را به ازدواج زودهنگام تشویق کرد و بیان داشت: نگذارید به خاطر مسائل مادی سن ازوداج بالا برود و جوان به گناه آلوده شود، بلکه بدانید که ازدواج با خود خیر و برکت به دنبال دارد.

وی بهترین منبع هدایت را پیروی از قرآن و ائمه دانست و افزود: پیامبر اکرم(ص) قرآن و اهل بیت خود را برای هدایت مردم قرار داد و پیروان آن لایق هدایت هستند و در جاده‌ای صاف و هموار مسیر تکامل را سپری می‌کنند.

انتهای پیام/80016/خ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول