اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

مراقب فتنه‌گران و فتنه‌های جدید باشیم

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا لازم است مراقب فتنه‌گران و فتنه‌های جدید آن‌ها باشیم.

مراقب فتنه‌گران و فتنه‌های جدید باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اظهار داشت: دشمن دست از دشمنی خود برنمی‌دارد و طرح‌های خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند، از این رو لازم است بیش از همیشه هوشیار و با بصیرت باشیم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال آینده، خاطرنشان کرد: برنامه اول دشمن، کمرنگ کردن حضور مردم در این صحنه است و دوم اینکه از افرادی که ملایم‌تر و منعطف‌تر نسبت به آمریکا هستند، حمایت کند.

جعفری تاکید کرد: نباید از سایر مسائل مانند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری است، غافل شویم چرا که با توجه به اینکه همه نگاه‌ها به انتخابات ریاست جمهوری معطوف است، ممکن است دشمن برای ضربه زدن به اسلام از طریق ورود به انتخابات شورا‌ها برنامه ریزی کند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان یادآور شد: باید همچون گذشته گوش به فرمان مقام معظم رهبری ولی فقیه زمان بوده و در راستای فرامین و دستورات ایشان حرکت کنیم.

وی در ادامه به برنامه‌های حماسه 9 دی در اهواز اشاره کرد و گفت: مراسم اصلی گرامیداشت روز بصیرت شنبه ساعت 10: 30 در حسینیه اعظم اهواز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور محقق و پژوهشگر و مداحی حاج صادق آهنگران برگزار می‌شود.

جعفری افزود: در پایان این مراسم، نماز وحدت با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان اقامه خواهد شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در دوران دفاع مقدس هشت سال جنگ تحمیلی را ملت ایران با پیروزی پشت سر گذاشتند و در فتنه سال 88 هم هشت ماه دفاع مقدس در جنگ نرم داشتند.

وی افزود: مانند جنگ تحمیلی در فتنه 88 نیز همه کشور‌ها و ایادی استکبار و شیطان بزرگ پشت سر فتنه گران بودند و متحد شدند تا ضربه مهلکی به انقلاب اسلامی وارد نمایند و طومار انقلاب را به خیال خام خود در هم بپیچند اما به اذن خدا و بصیرت مردم این اتفاق نیفتاد و طومار فتنه گران در هم پیچیده شد.

جعفری از همه نمازگزاران دعوت کرد در مراسم گرامیداشت روز بصیرت که فردا برگزار می‌شود، حضور باشکوهی از خود به یادگار بگذارند.

انتهای پیام/72004/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول