اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با خانواده شهید آسوده مطرح شد

شهید آسوده، مظهر ایثار و استقامت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: شهید دانش‌‌آموز مرتضی آسوده با صبر و استقامت و ایثارش، به عنوان شهید فهمیده چابهار محسوب می‌شود.

شهید آسوده، مظهر ایثار و استقامت است

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، غلامرضا محمد قاسمی در دیدار با خانواده شهید دانش‌آموز مرتضی آسوده گفت: آن شهید عزیز مظهر ایثار، صبر و استقامت است.

وی افزود: با توجه به 36 هزار دانش‌آموز شهید دوران دفاع مقدس، این ایمان و بینش عمیق دانش‌آموزان بسیجی بود که منجر به سرکوب نقشه شوم دشمنان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهید مرتضی آسوده، نمونه و الگویی عملی از ایمان، ایثار، فداکاری و صبر و استقامت است.

محمد قاسمی اضافه کرد: امروزه دانش‌آموزان با تأسی از ایثار و فداکاری هزاران شهید دوران دفاع مقدس در تمامی صحنه‌های مبارزه با استکبار، هوشیارانه و آگاهانه حاضر هستند و از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز ایثار و فداکاری و شهامت شهید مرتضی آسوده سرمشقی برای دانش‌آموزان است که به عنوان شهید فهمیده چابهار مطرح می‌شود.

شهید آسوده از دانش‌آموزان بسیجی فعال در مقطع دبیرستان بود که به عنوان بسیجی انتظامات نماز جمعه مسجد امام حسین (ع) چابهار انجام وظیفه می‌کرد.

این بسیجی فعال در روز جمعه 26 مهر ماه سال‌جاری در اقدامی تروریستی، جان خویش را فدا کرد تا از جان هزاران نمازگزار مسجد امام حسین (ع) حفاظت کند.

وی در این اقدام کور تروریستی به همراه دانشجوی بسیجی حامد بزی، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/75002/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول