اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

اشتغال 535 دبیر در آموزش و پرورش اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: حکم استخدام 535 دانشجوی تربیت معلم استان صادر شده است.

اشتغال 535 دبیر در آموزش و پرورش اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده در جلسه کارگروه اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: اشتغال این تعداد از دانشجویان اغلب شامل افراد بومی بوده که ضمن استخدام رسمی از مهر‌ماه حقوق دریافت می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: ما به عنوان مستخدم می‌توانیم آمار و ارقام آنها را در سامانه رصد وارد کنیم تا تعهد اشتغال استان اردبیل افزایش پیدا کند.

وی در ادامه سخنان خود ضرورت برداشته شدن محدودیت برای رشته‌های مختلف مشاغل خانگی را یادآور شد و افزود: نیازی نیست که ما دایره رشته‌های معرفی شده را از 340 مورد به 170 مورد تعدیل کنیم چرا که هر چه دامنه رشته‌ها بیشتر باشد زمینه برای اشتغال و رغبت و علاقمندی متقاضیان بیشتر می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: بهتر است دستگاه‌های اجرایی مجوزهای لازم را در این زمینه صادر کنند تا ضمن معرفی و تقویت رشته‌های مختلف در این زمینه یک رقابت و تبلیغ واقعی نیز شکل بگیرد.

*ایجاد اشتغال 480 نفری در حوزه کشاورزی

قائم‌ مقام سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: در هفته‌های گذشته 480 نفر در حوزه کشاورزی استان اردبیل اشتغال یافتند و ما با مشکل ثبت اطلاعات در سامانه رصد روبه‌رو هستیم به طوری که باید اطلاعات افراد بعد از بهره‌برداری واحدهای تولیدی ثبت شود.

اصغر پرتوی اظهار داشت: امیدواریم با اصلاح این رویه بتوانیم به سرعت اطلاعات افراد اشتغال یافته در حوزه کشاورزی را ثبت کنیم و به مانند بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بتوانیم پروژه‌های تعریف شده قبل از اجرا را نیز در سامانه به ثبت برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیر صندوق مهر امام رضا (ع) استان اردبیل نیز با بیان اینکه در 9 ماه امسال 10 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، افزود: این تسهیلات از محل خوداشتغالی بوده که در قالب مشاغل خانگی نیز 440 مورد پرونده به بانک صادرات و رفاه معرفی شده است.

قدیر اللهوردی‌زاده با بیان اینکه این صندوق از منابع داخلی خود برای 393 پرونده 2 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است، تصریح کرد: ما در تلاش هستیم تا با جابه‌جایی اعتبارات در برخی از شهرستان‌ها پرداختی‌ خود را تا پایان سال افزایش دهیم.

انتهای پیام/62001/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول