اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 9 دی ماه صورت می‌گیرد

برگزاری همایش میثاق با ولایت در آموزش و پرورش قرچک

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش قرچک گفت: همزمان با فرا رسیدن روز 9 دی ماه همایش بزرگ میثاق امت با ولایت در قرچک برگزار می‌شود.

برگزاری همایش میثاق با ولایت در آموزش و پرورش قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هوشنگ کولیوند ساعتی پیش در جمع خبرنگاران از برگزار همایش بزرگ میثاق با ولایت خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن روز 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، همایش بصیرت افزایی فرهنگیان آموزش و پرورش قرچک در روز دوشنبه چهارم دی ماه در کانون ملائک این شهر با حضور مدیران و نماینده دبیران مدارس مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش قرچک اظهار داشت: 9 دی ماه فرصت مناسبی است تا با یادآوری حوادث بعد از انتخابات 88 و دوران فتنه، نقش بصیرت و ولایت فقیه را در خنثی کردن این فتنه‌ها برای عزیزان فرهنگی بازگو کنیم و یک بار دیگر با مولا و مقتدایمان تجدید بیعت کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت نهم دی ماه برنامه‌های مختلفی را برای مدارس پیش‌بینی کرده‌ایم از جمله برگزاری نمایشگاه 9 دی با همکاری بسیج فرهنگیان در مصلای نماز جمعه قرچک و سخنرانی مدیران برای دانش‌آموزان پیرامون اهمیت و نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی و پخش تصاویر و فیلم‌هایی از حوادث بعد از انتخابات 88 و توزیع کتب سبک زندگی ایرانی اسلامی براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌های این اداره است.

رئیس اداره آموزش و پرورش قرچک در پایان تصریح کرد: در این همایش امام جمعه محترم قرچک و کارشناسانی از وزارت آموزش و پرورش پیرامون فتنه 88 و اهمیت حماسه عظیم 9 دی ماه سخنرانی خواهند کرد.

این گزارش حاکی است، آموزش و پرورش شهر قرچک از سال 1372 خورشیدی از شهر ورامین منفک و به صورت مستقل اداره می‌شود.

این شهر دارای بیش از 36 هزار دانش آموز است.

انتهای پیام/2462/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول