اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 91

اقدامات حقوقی املاک بلااستفاده آموزش و پرورش آبادان به اتمام می‌رسد

خبرگزاری فارس: کارشناس مشارکت‌های مردمی اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: اقدامات حقوقی برای 13 ملک بلااستفاده اداره آموزش و پرورش ادامه دارد.

اقدامات حقوقی املاک بلااستفاده آموزش و پرورش آبادان به اتمام می‌رسد

هادی علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: مجوز تبدیل به احسن 13 ملک بلااستفاده اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان که به صورت زمین و خانه‌های قدیمی با متراژ کم و فاقد تأیید نوسازی مدارس در راستای احداث فضاهای آموزشی و پرورشی جانمایی شده تا پایان سال 91 به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این فضاها که کاربری آموزشی داشته از طریق فراخوان عمومی به مناقصه گذاشته شده و چنانچه هر یک از شهروندان شرایط علمی، فرهنگی و هنری را برای دایر کردن فضاهای آموزشی دارند از طریق این فراخوان در مناقصه شرکت کنند.

کارشناس مسئول مشارکت‌های مردمی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان ادامه داد: این برنامه برای اضافه شدن ظرفیتی جدید در شهر از طریق اداره آموزش و پرورش دنبال شده تا تعلیم و تربیت هر چه بیشتر در مسیر خود حرکت کند.

وی در ادامه با اشاره به گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش در تقویم کشوری بیان کرد: 26 تا سی‌ام دی‌ماه به عنوان هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش در تقویم کشور انتخاب شده است.

علوانی افزود: به همین منظور و با همکاری شهرداری آبادان کارگروهی تشکیل شده و نصب بنر همچنین ارسال سربرگ، برگزاری همایش مناسبتی با سایر ارگان‌های اجرایی شهرستان در راستای اهداف شوراهای آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: همچنین مبلغ 400 میلیون ریال برای برگزاری و تأمین هدایای المپیاد فرهنگی و ورزشی با حضور 6 هزار ورزشکار دانش‌آموز اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/72002/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول