اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لامرد:

آموزش و پرورش بهترین مربی برای کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه لامرد گفت: امروز آموزش و پرورش بهترین مربی برای کشور است چراکه تمام نیروهای انسانی توانمند خروجی این نهاد هستند.

آموزش و پرورش بهترین مربی برای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی اصغر هاشمی شهیدی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: افتخار نهاد‌ آموزش و پرورش به این است که انسان‌ها را با قرآن تربیت می‌کند.

امام جمعه لامرد افزود: امروز آموزش و پرورش بهترین مربی برای کشور است چراکه تمام نیروهای انسانی توانمند خروجی این نهاد هستند.

وی با بیان اینکه در دوران 12 ساله تربیت فرزندان اسلامی به دست آموزگاران سختکوش با تلاش فراوان انجام می‌شود گفت: باید در این دوران 12 ساله تحصیلات، فرزندان ایران اسلامی به‌گونه‌ای ساخته شوند که به سوی مسائل منفی و زیان‌آور گرایش پیدا نکنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان لامرد نیز عنوان کرد: مسابقات قرآن دانش‌آموزان مناطق جنوب فارس، فروردین 92 باشکوه برگزار می‌شود و تمام امکانات موجود در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات را در این شهرستان به کار می‌گیریم.

محمود صفری اضافه کرد: در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری که اسفندماه سال جاری در شهر لامرد برگزار می‌شود، زمینه‌های سرمایه‌گذاری در مسائل قرآنی، فرهنگی و تفریحی به صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرماندار لامرد در ادامه سخنان خود به موضوع هوشمندسازی مدارس نیز اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است اما از سال آینده در مورد این موضوع اقدامات بیشتری انجام می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد از جذب مشارکت‌های مردمی به منظور هوشمندسازی مدارس این شهرستان خبر داد و بیان کرد: تاکنون 850 میلیون تومان به منظور هوشمندسازی مدارس این شهرستان توسط مشارکت‌های مردمی صورت گرفته است.

ابراهیم صفری خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی دانش‌آموزان جنوب فارس 28 فرودین 92 و با حضور یک‌هزار دانش‌آموز از 17 نقطه جنوب فارس برگزار می‌شود و تاکنون کمیته‌های تخصصی ستاد برگزاری مسابقات تشکیل شده است.

در ادامه این جلسه کارشناس مسئول امور شوراهای آموزش و پرورش فارس در سخنانی تصریح کرد: توانمندی‌های بالایی در شورای آموزش و پرورش وجود دارد و با تقویت این شورا می‌توان بسیاری از مشکلات در آموزش و پرورش را حل کرد.

محمد غفوری شورای آموزش و پرورش را بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در آموزش و پرورش دانست و گفت: زمانی که صحبت از تعلیم و تربیت می‌شود باید با تمام امکانات مادی و معنوی در این زمینه وارد شویم.

وی اضافه کرد: فلسفه شورای آموزش و پرورش به همین موضوع باز می‌گردد.

در ادامه این جسله تعدادی از اعضای این شورا به ارائه پشنهادات و انتقادات خود در زمینه‌های مختلف مسائل آموزشی و پرورشی پرداختند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول